Leírás
Tisztelt érdeklődő! Eladóvá vált a facelift E91-em. Az autó különlegessége, hogy immár facelift modell, de még a sokak által jobban kedvelt, megbízhatóbb, 3 literes, 6 hengeres, M57 kódra keresztelt diesel erőforrással szerelt változat. Csak egy nagyon rövid időszak volt, amíg facelift modellt még ezzel a motorral is lehetett rendelni. Én kifejezetten ilyet kerestem anno, nem sok gurul belőle az utakon. Az autót folyamatosan karbantartottam a tőlem telhető legeslegnagyobb gondosággal. 8 ezer km-enként cseréltem olajat, a legutolsó szerviz alkalmával kapott az autó 4 új Koni lengéscsillapítót az ST márkájú (KW almárka) rugókhoz, komplett új futóművet előre (lengőkar készlet, kormányösszekötők, toronycsapágyak, stabilizátor szilentek, stabpálcák), a hátsó difiben olajcsere, és mind a 3 szimering kicserésére került gyári alkatrészekre, szelepfedél tömítés, valamint olaj és szűrők cseréje és a kartergáz szellőztetés cseréje történt még ekkor. A hátsó fékek is újak (TRW kerámia betét), az elsők jó állapotúak (ATE). Az automata váltóban is történt olaj/szűrő csere, gépi, átmosásos technológiával. Az autónak az összes szerviz számlája, a legutolsó apróságról is mappában sorba rendezve várja új tulajdonosát, minden gyári dokumentációja, pótkulcsa is megvan. Nem egy agyon extrázott példány, de ami kell, az van és működik is minden. Váltófüles M-es multikormány, ülésfűtés, bluetooth kihangosító, tempomat, combtámaszos - fújható oldaltámaszos nagy ülések, xenon, fény és esőszenzor, tolatóradar, nyitható panoráma tető, hátsó könyöklő pohártartós, sízsákos. A műszerfal díszlecei alcantaraval vannak behúzva, M-es varással. Az autóhoz jár a képeken látható 18-os, gyári M2 alufelni Michelin Pilot Sport gumikkal, valamint egy 17-es téli szett. Az első fényszórók UV és kavics védő fóliával vannak behúzva, B sozloptól hátrafelé műbizonylatos Llumar fólia van az ablakokon. Soft touch bevonatok sehol sem mállnak le, mint a típustársaiban (ajtóbehúzók, ablakemelő panel, kormánybetét) - minden ilyesmi javítva, cserélve. Természetesen vannak esztétikai hibái az autónak, mint minden 10en éves autónak. Az első lökös kavicsos (autópálya), valamint a közelmúltban valakinek sikerült is meghúznia míg parkolt az autóm. 2024.04.05-én lecserélésre került a főtengely ékszíjtárcsa (Corteco - gyári beszállító), a hosszbordás szíj, szíjfeszítő és a vezetőgörgő, valamint ha már megbontásra került a szíjkör, a generátort is felújíttattam, új csapágy, forgórész, csúszógyűrű, feszültségszabályozó és végezetül le lett homokszórva - zsír újnak néz ki és az is. Az autó nem mindenáron eladó, csak ha megfizetik, ha nem akkor marad. Köszönöm, hogy elolvasta a hirdetésemet, további kérdés esetén várom megkeresését.