Leírás
Eladó hű Birodalmi lépegetőm. Száraz tények: BMW e36 Touring, 325 tds, madeiraviolett-metallic, 5 gang (+rükwerc) ZF 5HP18 automata, kb 385 000 óra szerinti km, 1997-es, 4 elektromos ablak (mindhez utcára néző kilátás jár), nemdohányzó bőrbelső (nem gyári, nem is egy nappa-bőr de azért kulturált), ülésfűtés, állítható magasságú kormány, fényre sötétedő belső tükör (hogy Güntert ne villoghassák le az Autóbánon), tempomat, lábtér világítás, világítós napellenzők (ha sötétben is fontos a tökéletes smink), két zónás digitklíma (jéghideg. lenne ha nem eresztené el 1-1, 5 év alatt a gázt), külső hőmérős kisboard elektromos külső tükör állítás (ezt minden itthoni e36 hirdetésbe beírják pedig alapfelszereltség volt), gyári 15 alufelni 80% nyárigumikkal. Hősköltemény: Olaszorzágból 2017-ben lefingva de el nem porladva érkezett kb 327 000 óra szerinti km-rel (rozsda nem de általános elhanyagoltság jellemezte). 4 új féktárcsa és betét, gumi fékcsövek körbe cserélve. 4 Sachs lengéscsillapító (gyári boge volt még benne így szerintem a km valós lehetett). Minden folyadék és szűrő cserélve (automata váltóban is olaj illetve szűrő csere). Új hűtő, vízmpumpa, termosztát, hosszbordásszíj. Adagoló felújítva, jeladós porlasztó cserélve újra (kb 1000-es fordulaton így is bevillan a lámpa, de ki is alszik, erő rendben van). Amíg melegszik és emelt az alapjárat kicsit sántít, de hidegen melegen indul, nem füstöl különösebben, nem erőtlen és szolidan étkezik. Vezérműlánc is volt cserélve. Mivel a motor mindenhol olajos volt így szelepfedél, vezérlés fedél, olajszűrő ház, karter tömítések cserélve lettek. Karterszűrő ki lett tisztítva. Önindító is emlékeim szerint fel lett újítva. Váltóban is olaj és szűrő cserélve. Beltérben a lógó tetőkárpit újra lett húzatva. A bőr nem gyári ellenben igazán vastag és elnyűhetetlen. Az ülések egész szépek (vezető oldalin van kopás). Az ajtókárpitokkal sokat pepecseltem, hogy vállalható legyen (lehetne jobb is, de azért egész kulturált). Egyébként, ha nem is hibátlan, de szép bele van. Kasztni színe szerintem zseniális minden napszakban kicsit más az árnyalat, sose untam meg nézegetni. Karcok persze vannak, itt ott kisebb húzások is illetve a tetőn egy két hiba. Az autó jobb eleje és bal hátulja volt törve, mert megtaláltam a nyomait, nem volt vészesen gyűrve, javítás is egész szépre sikeredett Itáliában. Egyetlen emelési pogácsánál volt egy negyed tenyérnyi rozsda, ez javítva lett. Az apróbb alsó harci sebeket is javítottam is tényleg nem rohad. Van lehetőség csápossal megemelni, szívesen megmutatom. Bosch lámpa van benne (a belső üvege már mattul, de még jobban világít, mint az olcsó utángyáriak). Futóműben kell a két kormányösszekötőt cserélni mert a gumi porvédő már kiszakadt amúgy csendes, feszes. Én német országba ingáztam vele így a km 90% amit én beletettem autópálya volt. Autóbáhnon 130-140-nél 6, 5 körül elvan, városban azért óvatosnak kell lenni, hogy 8 alá menjen. Egyébként szépen muzsikál, motor is, váltó is, futómű is egészen finom. Nem hibátlan, de összességében egy jó autó. Szeretném, hogy olyanhoz kerüljön, aki tovább vigyázza, és nem leamortizálja. Órákig tudnék mesélni még de leírni többet nem akarok, akit érdekel keressen nyugodtan és még mesélek Megtekintési szándékot kérem időben jelezni mert elő kell bányászni a tárolásból. Legfontosabb a végére maradt: nem dohányzok én se és az autó se.