Leírás
Eladó egy egészen kivételes állapotú, gyönyörű, a lehető legnagyobb gonddal, odafigyeléssel szervizelt 330XD. Mindig tökéletes állapotban tartottam, mert ha kellett, három megyével odébb jártam be vele napi szinten dolgozni. Ezért aztán a használata döntően autópályán történt, egyébként garázsban állt. Ez a faceliftes, tehát az utolsó igazán jó dízel motoros BMW-k egyike a legfejlettebb hajtáslánccal. Mivel anno utamba került egy igen keveset futott, automata váltós autóból származó motor, így az cserélve lett, abban most mintegy 360 000 km van, míg a kasztniban 660 000 (minden papírozva). Azon elenyésző kisebbséghez tartozik, amelyek egyrészt Magyarországon lettek újonnan üzembe helyezve (ezért ez a kilométer valós, nem pedig millió fölötti, mint számos társa esetén), másrészt 400 000 km-ig márkaszervízbe járt rendszeresen. Nyugodtan utána lehet kérdezni. Igényes tuningoláson esett át az évek alatt, ésszel hangolva, alacsony fordulaton nem engedtem emelni a nyomatékot (lásd még olajnyomás a fordulatszám függvényében), csak magasabb fordulaton, ha úgy alakul hogy előzni (kikerülni) kell, ne legyen kérdés. Prémium gázolajjal üzemeltettem. Igényes belső, bőr kárpitozás, egy évtizedet letagadhatna. A külsőn sem látszanak a kilométerek, amit az autópályás kőfelverődések miatt kellett, azt megcsináltattam, illetve cseréltettem. Megbízható, takarékos, ugyanakkor nagybetűs élményautó, ami ha kell a családot is el tudja vinni kényelmesen és biztonságosan a Balatonra vagy Horvátországba nyaralni. Meglepően keveset is tud fogyasztani, ha be tudod tartani a sebességhatárokat. Tudom, mert egyszer kipróbáltam. Ugyanakkor akár zöld lámpánál elindulva az összkerék és a 3 literes turbós dízel motor miatt állva hagyja a forgalomban résztvevők 99%-át. Gyárilag nem részecskeszűrős, tehát ezzel nem lesz gond, ha bevezetik a szigorított műszaki vizsgát, szemben a herélt DPF-es tizenéves dízelek 90%-ával. Kérem szépen, hogy csak olyan hívjon, aki felfogja egy ilyen autó valódi értékét és nem az évi 5 ezret futott dízel autók létezésében hisz. A búcsú oka: kihasználatlanság, pár évvel ezelőtt egy céges autót kaptam. Azóta garázsból rám meredő szomorú tekintet, hogy miért nem megyünk már. Friss műszaki vizsga!