Leírás
BMW E90 335D Ausztriából került Magyarországra, én már itthon vettem.(1. Tulaja vagyok.) Az autó 2007-es amin utólagos, LCI hátsó lámpa található csomagtér ajtóval, LCI M-Packet lökhárítók, LCI géptető, M performance diffúzorral. Az órában 206xxx km van ami persze nem valós, a valós óraállása 329 xxx km. Mióta nálam van az autó a következők voltak cserélve: 2 termosztát, vízcső csonk, gyári rail cső, gázolaj cső, 6 beru izzítógyertya, izzítóvezerlő a hozzátartozó betáp kábellal, az autó motorja fel lett újítva, (képekkel dokumentálva, kérésre elküldöm) gép műhelyben síkolt, hónolt blokk, felújított hengerfejjel, új lánc, új csapágy, új gyűrű, főtengely szimering, összes tömítés cseréje. Generátor fesz szabályzó. Kartergáz szűrő. Az autón található Wagner Evo 3 cooler, Turbosystem turbó, R90 pumpa, sportfutómű van ami be is van jegyezve a forgalmiba. Motorfelújítás óta gyári szoftver van az autón.(Meg van a régi is) A váltón XHP szoftver. Szívósor le van dugózva. egr, dpf off. A kipufogó gyári, csak vég ami van rajta. Motul 5W-40 olajjal volt használva, fék, futómű jó. Kanyarkövető bixenon, távolsági fény asszisztens, ülésfűtés, napfénytető, park radar elől hátul, kulcs nélküli indítás, fék funkciós tempomat, combtámaszos ülés, (fújható deréktámasz), eső szenzor. Androidos fejegység. Hátsó ablakon fólia. A hibái: Az autón található jég kár ami a géptetőn, csomagtér ajtón, illetve a tetőn látszódik fényben, már hozzám így került. A fényezése nem a legszebb több helyen is van kavics felverődés. Géptetőn az embléma körül csúnya. Szóval esztétikailag nem a legszebb. Két első dobbetét alja törött. Két első kilincs nem reagál kulcs nélküli érintésre. A gyári rádió ha meleg van pixel hibás, hidegbe jó. Nagy nyomású üzemanyag pumpa tomitese enged picit, tomitest kell cserelni benne. A nyári szett Style 313 m performance felni 225/35 és 255/30 R19 gyári mérettel, jó gumival.