Leírás
Eladó E92 335i N54 Megválnék szeretett hobbiautómtól. Rendkívül megvigyázott, garázsban tartott, darab, esőt-havat nem sokat látott, 2. autóként használtam. 2007 es gyártás, kéziváltós, sperr Demó készítette, 12 lamellás 60/40%, 60Nm előfeszítéssel 155ezer valós km (3. Tulaj vagyok), 5-6 ezrenként maximum mindig friss olajat kapott ( javarészt Motul LL-04, vagy gyári) 90%-ban osztrák V-Powerrel tankoltam, csak szükség esetén kapott itthoni üzemanyagot. MHD Stage 2 map van rajta jelenleg, kb 400 Le / 600Nm. A szervizelést minden alkalommal a Bimmer Experts csapata végezte. N54 típushibák orvosolva: -Wastegatek ( Vargas turbo szett ) 132e km körül -Injektorok gyári visszahívásban 85e km-nél cserélve voltak, azóta hibátlanul működnek -Vízpuma, termosztát 120e km-nél cserélve -Új gyári kipuffogóoldali Vanos kerék, szolenoidok cseréje 153 ezer körül. Pénzt, időt nem sajnálva megkapott mindent ami szükséges volt. 132e km-nél átesett egy nagyobb szervizen még az előző tulaj által a Bimmer Experts műhelyéből: hajtókarcsapágyak, wastegatek, szelepszárszimmeringezés, váltóolaj, kettőstömegű, motortatrtóbakok, összes tömítés, szívócsatornák tisztítása, M4 trafók, féltengelyek, hosszbordásszíj, első lengőkar szilentek, abs motor, akkumulátor, Néhány emítésre méltó átalakítás még régebbről: -50i kuplung -AFE hotside intake -shorthsifter -Bilstein B12 pro gátlók -kartergázlecsapató -M3 style hatsó -zimmermann sport tárcsák elől Biztos kimaradt pár dolog, minden szerviz feljegyezve, lekérdezhető. Esztétikai hibák: kavicsfelverődések, vezető oldali ülés és a könyöklő megkopott az idő alatt, és a bal oldali pohártartó be van szorulva. Ár amíg a kiszemelt megvan 8.000.000, - illetve sperr nélkül gyári nyitott diffivel, plusz felni szett, megmaradt, félrerakott alkatrészek nélkül 7.500.000.