Leírás
Sziasztok! Több, mint 2 éve hoztam az autót Ausztriából 194e km-rel. Azonnal Vörös Jenőhöz vittem a motorját, aki csinált egy teljes felújítást, olyat amilyet tuning előtt illik: motorfúrás, hengerfej felújítás, porlasztók bevizsgálása, részegységek felújítása stb. Került bele R90 pumpa, Turbosystems turbók illetve egy Wagner Evo S3 cooler. Kortárs M3 teljesítményével rendelkezik a fékpad alapján, füstmentesen, lambda mérést adok. Kárászyék felújították mind a 4 gátlót. Az első futóműben minden szilent ki lett cserélve. Kapott egy Mars 19 felni szettet. Pár apróságon kívül nagyjából ennyi. Mindenből gyári, vagy inkább jobb minőségű dolgokat kapott. Ha jól számoltam 6 extra hiányzik a full felszereltséghez, egyébként minden M-es: külső, belső, futómű és a szín is. Tisztában vagyok vele, hogy a vásárlót kizárólag a km és a külső állapot érdekli, hiszen egy több száz alkatrészből álló gépnek az állapotáról csak ezek fényében lehet tűpontos diagnózist adni. Összességében műszakilag jó gép, sajnos az esztétika nem az erőssége, sok elembe bele lehet kötni, viszont a motor kivétel után látszott, hogy a nyúlványok épek, törve nem volt. Sejtem, hogy kb senkit nem fog érdekelni, de leírok pár érdekességet. 99%-ban csak én és csak az osztrák autópályán használtam a kocsit tempomattal. A motorfelújítás után kizárólag manuálba váltottam és max 2500-ig pörgettem, majd 3500 km után olajcsere és utána kezdtem fokozatosan jobban nyomni. Indítás után szoktam várni 10 másodpercet, míg a váltóban is megfordul az olaj, csak utána húzom D-be. Nyilván motorhőmérsékletre figyelni szoktam. Elolvastam pár hirdetést és nem tudom ti milyen cheat kódot használtok, de mindenki verdája hibátlan. Ez nem az. Az egy dolog, hogy ebbe rengeteg pénz van, de idő és energia ezerszer annyi. Tudok adni gyári gépet és akna alatt is meg lehet nézni. Ha valakinek a külső az első, akkor meg kell venni a gyönyörű fehér szedánt és egy hét múlva már lehet is az E90 csoportba vésni, hogy keresel D5 bontott főtengelyt.