BMW 335d (Automata)

BMW 335d (Automata)
Ár, költségek
Vételár:
4 550 000 Ft
Vételár EUR:
€ 11 580
Általános adatok
Évjárat:2008/4
Állapot:Normál
Kivitel:Coupe
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:236 000 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:2
Szín:Kék (metál)
Kárpit színe (1):Barna
Saját tömeg:1 570 kg
Teljes tömeg:2 050 kg
Csomagtartó:430 liter
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:2 993 cm³
Teljesítmény:210 kW, 286 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó:Automata (6 fokozatú tiptronic)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2026/2
Abroncs
Nyári gumi méret:225/35 R 19

Leírás

Sziasztok! Több, mint 2 éve hoztam az autót Ausztriából 194e km-rel. Azonnal Vörös Jenőhöz vittem a motorját, aki csinált egy teljes felújítást, olyat amilyet tuning előtt illik: motorfúrás, hengerfej felújítás, porlasztók bevizsgálása, részegységek felújítása stb. Került bele R90 pumpa, Turbosystems turbók illetve egy Wagner Evo S3 cooler. Kortárs M3 teljesítményével rendelkezik a fékpad alapján, füstmentesen, lambda mérést adok. Kárászyék felújították mind a 4 gátlót. Az első futóműben minden szilent ki lett cserélve. Kapott egy Mars 19 felni szettet. Pár apróságon kívül nagyjából ennyi. Mindenből gyári, vagy inkább jobb minőségű dolgokat kapott. Ha jól számoltam 6 extra hiányzik a full felszereltséghez, egyébként minden M-es: külső, belső, futómű és a szín is. Tisztában vagyok vele, hogy a vásárlót kizárólag a km és a külső állapot érdekli, hiszen egy több száz alkatrészből álló gépnek az állapotáról csak ezek fényében lehet tűpontos diagnózist adni. Összességében műszakilag jó gép, sajnos az esztétika nem az erőssége, sok elembe bele lehet kötni, viszont a motor kivétel után látszott, hogy a nyúlványok épek, törve nem volt. Sejtem, hogy kb senkit nem fog érdekelni, de leírok pár érdekességet. 99%-ban csak én és csak az osztrák autópályán használtam a kocsit tempomattal. A motorfelújítás után kizárólag manuálba váltottam és max 2500-ig pörgettem, majd 3500 km után olajcsere és utána kezdtem fokozatosan jobban nyomni. Indítás után szoktam várni 10 másodpercet, míg a váltóban is megfordul az olaj, csak utána húzom D-be. Nyilván motorhőmérsékletre figyelni szoktam. Elolvastam pár hirdetést és nem tudom ti milyen cheat kódot használtok, de mindenki verdája hibátlan. Ez nem az. Az egy dolog, hogy ebbe rengeteg pénz van, de idő és energia ezerszer annyi. Tudok adni gyári gépet és akna alatt is meg lehet nézni. Ha valakinek a külső az első, akkor meg kell venni a gyönyörű fehér szedánt és egy hét múlva már lehet is az E90 csoportba vésni, hogy keresel D5 bontott főtengelyt.

BMW 335

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
26 év
Átlagos futott km:
196 561 km
Vélemények száma:
817 db



Katalógus adatok

BMW 335d (Automata)
Kategória
Középkategória
Szélesség
1 782 mm
Magasság
1 395 mm
Hosszúság
4 580 mm
Tengelytáv
2 760 mm
Üzemanyagtank
61 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
480 kg
Városi fogyasztás
10,3 l/100km
Országúti fogyasztás
5,9 l/100km
Vegyes fogyasztás
7,5 l/100km
CO2-kibocsátás
197 g/km
Végsebesség
250 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
6,1 s