BMW 750iL (Automata)

BMW 750iL (Automata)
Ár, költségek
Vételár:
5 299 999 Ft
Vételár EUR:
€ 13 664
Általános adatok
Évjárat:1989/8 (30 évnél öregebb)
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Sedan
Nemzetközi járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a nemzetközi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Hazai járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a magyarországi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Jármű adatok
Km. óra állás:283 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:4
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Fekete
Saját tömeg:1 830 kg
Teljes tömeg:2 340 kg
Klíma fajtája:Manuális klíma
Tető:Motoros napfénytető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:4 988 cm³
Teljesítmény:220 kW, 299 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó:Automata (4 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2024/12
Abroncs
Nyári gumi méret:225/60 R 15

Beltér

  • full extra
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány

Kültér

  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • tolótető - elektromos

Leírás

Eladnám 11 éve tulajdonomban lévő 1989 augusztusi (forgalmiban 1991) BMW 750iL - emet. 283.000 karbantartott km van az autóban. A motorját 2013-ban a vásárlás utan újíttattam fel, akkor egymillió Ft. - ért, majd az összes hólyagosodást, rozsdát a kasztnin megcsináltattam 470.000 - ért. 2014 óta külföldön élek, így azóta évente alig 3-4 alkalommal használtam. A közbenső időkben mindig fűtött garázsban állt. Ettől függetlenül folyamatosan karban volt tartva (olajcsere, szűrők stb.) Két éve szintén egymilliót költöttem rá, akkor a hátsó futómű került sorra, illetve rengeteg más apróság. Alig pár hónapja féktárcsák, gólyalábak, komplett benzin vezeték, szervó, az autó alján pedig minden olyan rozsdásodás amiből később gond lehet, emelési pontok felújítása stb. stb. A teljes beltér felújítása pár napja fejeződött be. Tetőkárpit, oszlopok, oldaltámasz a vezető oldalon, hátsó ülések, első könyöklők, szinte minden. 815.000 Ft. - os munka. A tetőkárpit lógását leszámítva egyáltalán nem volt csúnya a bőr, csak patina volt rajta. De ha már ott volt, akkor úgy döntöttem, hogy legyen meg minden. A váltójához nem nyúltak az én 11 évemben, teszi a dolgát, ennél többet nem tudok. A kasztni SEHOL nem rozsdásodik, ajtók alja tökéletes. A fényezése gyönyörű, egy polír ráférne, mert lakkfekete, így ezen tényleg minden hajszálkarc látszik. Soha nem spóroltam semmit az autón, ettől függetlenül korából adodóan nyilván mindig van mit csinálni. A fent felsorolt munkák csak a nagyobbak voltak, rengeteg apróságra már nem emlékszem. Jelenlegi hibái: Klíma nem fúj hideget, bár tavaly nyáron még működött. A rádió a kód beütése után sem működik, bár a kijelzőjén látni a frekvenciát, hang viszont nincs. A rendszám megérne egy cserét, de szerintem ez a legkevesebb. Egy kulcsom van hozzá a távirányítós rész nélkül, így az auto csak manuálisan nyitható. A képen látható felniken kívül van még két gyári garnitúrám hozzá! A neten elérhető műszaki vizsgák alapján azért van inkonzisztencia a km. állásban, mert a vizsgaállomás elírta! Ez az ottani fotókon is látszik! Az eladás oka, hogy gyerekkorom mindkét álomautóját megvettem az elmúlt három évben. Az egyik most lett kész, a másik pedig készül. Egyszerűen tudom, hogy még ennyit sem fogom használni a BMW-t, mint eddig. Ettől függetlenül szeretnék elővásárlási jogot kikötni az adásvételiben, hogy amennyiben az új tulajdonos a jövőben meg akar válni az autótól, úgy engem hív fel először. Tudom mit adok el, így lehet inkább visszavásárolom, ha úgy adódik. Az autó ára 15.000 Euro, ez a fentiek és a nemzetközi árak ismeretében úgy vélem korrekt összeg. Magyar számom nincs, aki megcsörget azt visszahívom. Nagyon kérem, hogy csak komoly érdeklődők írjanak/hívjanak!

Egyéb információ

  • végig vezetett szervizkönyv

BMW 750

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
24 év
Átlagos futott km:
206 936 km
Vélemények száma:
135 db