FORD EXPEDITION

FORD EXPEDITION
Hátulról adja az FBI-os feelinget
Hátulról adja az FBI-os feelinget
Egybe pad elöl, emiatt vettem meg
Egybe pad elöl, emiatt vettem meg
Rozsda megfogva
Rozsda megfogva
Első futómű kint
Első futómű kint
Motor belülről elég szép ezért is hihető a km
Motor belülről elég szép ezért is hihető a km
Ár, költségek
Vételár:
5 000 000 Ft
Vételár EUR:
€ 12 827
Általános adatok
Évjárat:2007/7
Állapot:Normál
Kivitel:Terepjáró
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:188 666 km
Szállítható szem. száma:8 fő
Ajtók száma:5
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Bézs
Saját tömeg:2 527 kg
Teljes tömeg:3 493 kg
Csomagtartó:500 liter
Klíma fajtája:Manuális klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:5 403 cm³
Teljesítmény:224 kW, 305 LE
Henger-elrendezés:V
Sebességváltó:Automata (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/2
Abroncs
Nyári gumi méret:265/70 R 17

Beltér

  • középső kartámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • centrálzár
  • szervokormány
  • vonóhorog - levehető fejjel

Kültér

  • ködlámpa
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • pótkerék

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • 8 hangszóró

Leírás

Kanadai autó 2013-ban került Belgiumba majd Németországba, német rendszáma M AX1601 tehát München, aztán pár évet állt valami kecskeméti neppernél és onnan hoztam el egy éve kb. Elindult a felújítása rögtön, mert ezzel akartam vinni a családot Erdélybe a rokonokhoz. Hát nem ért véget még most sem, de már sokat haladtam vele. Mondom sorban: fékek felújítva, hátsó féltengelyek cserélve, váltóolaj/szűrő cserélve, kipufogón új hátsó dob, lambdaszonda első kettő cserélve, hátsó kettő jó, de megvan adom hozzá, stab szilentek cserélve a futóműben (6 db), első-hátsó diffi belseje felújítva, osztóműben folyadék cserélve, motor kint új leömlők, gyertyák cserélve, vezérműlánc (3db) erősített beépítve, vízpumpa cserélve, serpentin belt cserélve, nagyon fincsi bejáratós olaj betöltve, önindító-generátor-szervo szivattyú felújítva. Klíma kompresszor új (koreai), első futómű szét és össze, egy gumiharang csere miatt. Alvázvédelem teljes autóra, jobb első kerékív maradt ki és a hátsó lökös alatti résszel kell még foglalkozni hogy teljes legyen, mutatom. Kormányösszekötő gumiharang még cserés, de jön az alkatrész ámerikából, adom az autóval vagy cserélem (vasak már most megvannak hozzá). Valamint hiába cseréltünk olajat az osztóműben, valami baja van emiatt nem bírja a nagy terheléseket, városban elvagyok vele, oviba viszem a gyerekeket stb, de már az autópálya tempó sok neki, ha lenne még energiám elvinném a Tuboly művekhez felújítani az osztóművet, de sajnos elfogyott. Hátsó ablaktörlő nem megy, de szerintem az nem is kell. Ezt akartam írni az indexre is, de végül megszereltem hogy működjön mert hétvégén ezzel megyek Parkoló parádéra és nem szeretnék bunkó BMW-snek tűnni aki nem indexel soha. Ja új gumi is van rajta, négyévszakos Yokohama még a köcsög nepper vette rá, tudjátok mit, ez a legkevesebb. Táblázatot adom hozzá, hogy mire mennyi ment el, kinél lett szerelve stb.

Egyéb információ

  • amerikai modell