Leírás
Az autó árát meghatározó tényezők: - komplett vezérlés cserélve vízpumpával (160.000 km-nél) - komplett kuplung cserélve kettőstömegű lendkerékkel gyári alkatrésszel (190.000 km-nél) - komplett váltófelújítás csak gyári szett van hozzá, tehát azzal (210.000 km-nél) - Első ajtó nyikorgás típushiba megszüntetve - motoroptimalizáláson esett át az autó, így 127 LE és 330 NM. Jó szaki csinálta, és nem is húzta túl (ugyanez a motor kijött 120LE-vel is, azért is mertem megcsináltatni). Kérésre visszaállítható természetesen, de nagyobb hibát nem tudnál elkövetni, 105 LE-vel borzasztó gyenge volt a kocsi ezekkel a brutális attétekkel (6.-ban 1800rpm-nél megy 120 km/h-val) - teljeskörű alváz és üregvédelem 2 éve (képen látható, ahogy folyik ki az epoxi) - autó teljes előélete szerviz számlákkal és alkatrész számlákkal igazolható - 10.000 km-ként volt olaj cserélve, végig Castrol-t kapott - Audison első hangszóró szett (80e Ft) - DPF ki lett mosatva (180.000 km-nél) - sérülésmentes, az összes korábbi karc kifényezve 160e km-nél, képek a javításokról - csomagtartó gumiszőnyeg - az autót Egonnak hívják és garázsban lakik és láthatóan túl jó sora van. A motor optimalizálásnak köszönhetően nagyon szépen megy, a hifije nagyon szépen szól. A fogyasztása: 90/60: 4, 0l, 100/60: 4, 2l, 120/60: 5, 0l, 130/60: 5, 5l Az autóval Kecskemét és Budapest között ingázom ma is tempomattal 120-szal és közben rock zenét hallgatok. Osztrák autó volt 4 évig szerintem flottás, utána 2 évig Vácon élt tartós bératóként, ha jól tudom. De az előző gazdája rendes volt, gumi géder cserével és új akksival adta anno át. 150e km-ig szervizelt, utána a város legjobb szerelőjéhez járt. Magas minőségű alkatérszek vannak benne, minden alkatrészt én magam válogattam össze, összes alkatrész számlát nyomom a kezedbe. A fenti értéknövelők összesen 1, 2 millióban vannak, ezért nem egy 2, 5 milliós hirdetést látsz. Ezért ne vegyél 150e km-t futottat, vagy számold bele a vezérlés cserét legalább (160e km-nél esedékes). Meg új ablaktrölő lapát, meg friss műszaki és még biztos kihagyok valamit a felsorolásból. Ha jössz megnézni tölthetsz vele sok időt egyedül? - igen, amennyi jól esik - elviheted próbakörre? Persze! Hidegen nem nyomjuk. Meg egyébként sem, nyomatékot 2000-en leadja. - szervizbe elviheted átnézetni? - igen, sőt én el is várom tőled! Ha megalkudtunk akkor elmegyünk és megnézetjük a kocsit, no problemo. - alkudni mennyit lehet? - telefonon pont semennyit, ha nem alkudsz kapsz hozzá 4 db 90%-os négyévszakos Hankook gumit ez 100e Ft-ot ér. - miért adom el? - megutáltam a váltó felújításnál azt hiszem, lehet majd kibékülünk, de addig is eladó. Tudom, barom vagyok ennél jobb állapotú autóm soha nem lesz és mostantól hosszú évekig költségmentes. Ez van, aki viszi jól jár vele. Mivel nem tudom mikor jössz megvenni, nem ígérem, hogy ki lesz tökéletesen tisztítva az autó belseje, de ha adsz rá 2 napot azt is megcsinálom neked (meg még lehet mást is, megbeszéljük személyesen). Mindenkinek jár az új autó érzés.