FORD MUSTANG 5.0 GT V8 kézi 5s kabrió (elektromos tető). felújított motor. ősmagyar

FORD MUSTANG 5.0 GT V8 kézi 5s kabrió (elektromos tető). felújított motor. ősmagyar
Ár, költségek
Vételár:
4 480 000 Ft
Vételár EUR:
€ 11 402
Általános adatok
Évjárat:1988/10 (30 évnél öregebb)
Állapot:Normál
Kivitel:Cabrio
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:20 200 km
Ajtók száma:2
Szín:Bordó
Kárpit színe (1):Fehér
Kárpit színe (2):Bordó
Saját tömeg:1 400 kg
Teljes tömeg:1 800 kg
Klíma fajtája:Manuális klíma
Tető:Vászontető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:5 000 cm³
Teljesítmény:165 kW, 224 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2026/2
Abroncs
Nyári gumi méret:225/45 R 17

Beltér

  • bőr belső
  • műbőr-kárpit
  • állítható kormány

Műszaki

  • centrálzár
  • szervokormány
  • sportfutómű
  • sperr differenciálmű

Kültér

  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg

Multimédia / Navigáció

  • rádiós magnó
  • 4 hangszóró

Leírás

Eladó a Foxbody ('88 Ford Mustang 5.0 GT manual convertible). Röviden: Ősmagyar, 89-ben jött be az országba, 2.5 éve van nálam. 5s kéziváltós, nevemen van, azonnal elvihető. Friss vizsgával, embertelen idő, energia és pénz ment el a felújításra, (többek között motorfelújítás blokkfúrással-részletek lejjebb), de most sajnos bele kell ölnünk házfelújításba. Igazi V8 5000cm3, gyárilag 225 lóerő volt (tuning nélkül), az egyik legmagasabb felszereltséggel, elektromos tetős, fehér bőrbelsős. Bővebben: 1 évesen érkezett hazánkba, majd a dicsőséges idők után tizenévet állt egy garázsban, így rozsda nincs rajta. Ismereteim szerint a Route 66 tuning motor már benne volt amikor hazánkba érkezett: Compucam (Crane Powermax) 2031 vezérműtengely, hozzá passzoló dupla rugós Scorpion alu himbák, emelt Edelbrock Polymer szelepfedél, dupla vezérműlánc. Én tetettem bele már 2 Cherry Bomb gázgyorsítót (direkt bilincsesre kértem a kipufogó hátsó harmadát, így viszonylag gyorsan visszaalakítható csendessé), fordulaton elég kemény hangja van (megvan a régi rozsdamentes standard dobja, adom hozzá), de lehet vele feltűnésmentesen is közlekedni (legalábbis hang szempontjából). A blokk amúgy legendás, pár száz lóerőt simán ki lehet még belőle csiholni (pl. írt ECU, nagyobb befecskendezők, esetleg kompresszor vagy turbó). Amúgy minden IS van hozzá Rockauto-n, sőt általában 3-10 féle alkatrészből tudsz válogatni igény és pénztárca szerint, ha bármi kéne hozzá, kint hihetetlen kultusza van. Amúgy még vám-áfa szállítással sem mondanám drágának az alkatrészeket hozzá, szerintem olcsóbb, mint egy átlag oldtimerhez. Az equalisert kivéve a legmagasabb felszereltsége volt: tempomat, klíma (nem működik, de behúz, én soha nem használtam, 99%-ban tető nélkül mentem vele) minden elektromos: ablakok, kisablakok, tető: ezek frankón működnek, a tetővászon ráadásul viszonylag új (nem ázik, pontosan csukódik). Központizár: ez speciel nem, de adok hozzá egy vadiúj központizár motort. 140-nél gyorsabban nem mentem vele, ott még finoman suhan, de egy Teams callt már nem tudnál kivitelezni. A hivatalos vége 225, ami elég menő lehetett 88-ban, de ott már azért elég kemény lehet a szélzaj. A Quadra shock felfüggesztés miatt a futómű szerintem jobb mint a kortárs izomautóké, a teljesítményről nem is beszélve. Mivel GT, ezért a nagyobb 8.8-as hátsóhíd van benne. Legmélyebb tisztelettel megkérem az önjelölt értékbecslőket, hogy az árazási tapasztalataikat egy külön saját posztban osszák meg az érdeklődőkkel, ne itt. Van amcsiV8 sokkal olcsóbban, sőt akár izomautó is, őt az fogja megvenni akinek ez a Foxbody kell, ami ha akarja klasszik oldtimer, ha akarja egy sportautó. Mérni soha nem mértem, SOK lóerő van benne, és végtelen nyomaték. Azért aki 1.4 Astrából ül át, nem árt ha hozzászokik, nem érdemes fullkreténbe nyomni a gázt. Pár hét használat után a mechanikus sperrdiffinek köszönhetően már precízen terelhető a hátulja. Tűlábúaknak kevésbé ajánlott, kissé férfias a kuplung mert bowdenes. 88-as, így a motor még Speed Density-s lenne, de szerencsére a floridai Mustangok már 88-ban is MAF-osak voltak, így ez is az, ami nemcsak hogy jóval kevesebb probléma forrás, de az esetleges további tuningot is könnyebbé teszi. Szervizek a teljesség igénye nélkül: szinte teljes motor(tér)generál: blokk fúrás gépműhelyben, új dugattyúk-gyűrűk, csapágyak, tömítések, lánc lánckerékkel. Vezérműtengely köszörülés, új hidrotőkék-befecskendezők-gyertyák-gyertyakábelek, új kuplung-csapágy-villa-állítható kuplung bowden. Kipufogó felújítás, Cherry Bomb gázgyorsítók. Új tárcsák és betétek elől, új dobbetétek hátul, új dobfék munkahengerek, új kerékcsapágy, új gátlók hátul (Quad Shock), új kerékcsavarok, új szilentek. Új önindító-generátor-szíjtárcsa-feszítőgörgők, minden az USA-ból rendelve. Kormánymű felújítva, új vízcsövek, folyadékok cserélve. Új lámpák, termosztát, gyújtáskapcsoló, vízhőfok érzékelő, 2 lamdaszonda (2 katalizátor van benne). Benzintank javítás, betöltőnyílás tömítés csere, üzemanyag úszó javítás, nagynyomású benzinpumpa. Solenoid relé csere, lámpa kapcsoló csere. Nemrégi nagyteljesítményű Banner akku. Javítás fényképekkel dokumentálva. Ha ezeket összeadjuk, érthető hogy miért nem 3 millióért hirdetem. Az illúziók elkerülése érdekében azért a kocsi nem OT állapot, eufemizáljuk azt hogy patinás. Pl. a kormányszervó kezd egyre hangosabb lenni, mondjuk gyárilag se volt csendes, külön Mustangos viccek vannak róla. A bordó-fehér stricibelső egész jól átvészelte az elmúlt 35 évet, de többek között pl. a vezetőülés kissé ki van repedezve. Az esztétikával akartam először foglalkozni, de egyre jobban belemélyedtünk a műszaki részletekbe, így ezekre már nem jutott idő. Persze messze nem vállalhatatlan, a rózsaszín ködön át pl. nem látom a bal első sárvédő fényezésen levő repedést, a lökhárítón a parkolási pittyputtyokat, 1-2 horpadást, de a többinek nagyrészt elég lenne a polír. 12.600 mérföld körül mutat az órája, de a felújítás óta kb. 1500 mérföldet mentem vele. A retro műszerfal annyira menő, hogy a legújabb Mustangban is lehet ilyet választani a digitális témák közül. Csak a 17-es Cobra-like (amúgy BBS) felni van az árban, a 16-os korhű és a 18-as piros betétes felni külön megegyezés kérdése. A forgalmiban 1985 van írva és az annak megfelelően alacsonyabb teljesítmény, de blokkszám szerint is igazoltan 1988-as gyártás. Teremgarázsban tartom leponyvázva, ezért ha kérhetem csak komoly érdeklődők hívjanak, esőben sem vinném ki. Kulturált magánszemélynek szeretnénk eladni, ezért alacsony intelligencia szinttel küszködők, illetve a hirtelen rám tört a veteránautó fíling, de délutánra már el is múlt típusú, telefonban alkudozó versenyzők legyenek szívesek megkímélni hívószám nélküli telefonhívásaiktól, autót hordában vásárlók pedig a megjelenésüktől. Megtekintés XVII. vagy X. ker, érdeklődni pm-ben. Kérésre további képeket küldök, illetve videót is, itt nem tudok feltölteni. Irányár 4.480.000 Ft.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • első forgalomba helyezés Magyarországon
  • frissen szervizelt
  • garázsban tartott
  • keveset futott
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv