Leírás
1947-es évjárat közvetlenül a 2vh utáni Fordok közül, viselve annak minden jellegzetes attribútumát. A motor a legendás Ford Flathead V8, ami nem csak a dupla vízpumpáról, oldaltszelepelésről és a teljesen sík-lapos hengerfejről (innen a flathead) nevezetes, hanem arról, hogy a 30-as években Bonnie és Clyde ugyanezen motorral szerelt Forddal száguldozott a hatóságok elől nagy sikerrel. Clyde levelet is írt elragadtatásában Henry Fordnak, melyet megér idéznünk: Amíg levegő lesz a tüdőmben, addig fogom ismételgetni Önnek, hogy micsoda nagyszerű autókat gyárt. Különösen akkor szerettem Fordot vezetni, amikor menekülnöm kellett. Tartós gyorsaságával és kifogástalan működésével felülmúlt minden kocsit, és bár az én ügyleteim szigorúan véve nem voltak törvényesek, akkor sem okozhat bajt, ha elmondom, hogy milyen nagyszerű autót készített a V8-assal A motort kicsit átdolgozták 1939-ben, de lényegében ugyanaz maradt. Az autó 1947-ben került újan Hollandiába, ráadásul európai modellként, km-ben mérő órával. A második tulajdonoshoz 1956-ban került, tőle vásároltuk mi. A bácsi közel 67 évig vigyázott rá, száraz garázsban tartotta, megőrizte minden részletében az eredetiségét. Nincs átalakítás, korrózió, az üléshuzat alatt tökéletesen ép, eredeti kárpit. Igazi antik autó illata van, a megsárgult tetőkárpit patinája pedig semmit sem ront az összképen, sőt. Csodaszép krómok, díszek, részletek. Minden műszer mutat, világít. Könnyen indul a motor és nagyon szép hangja van a V8-nak. A váltó 3 sebességes mechanikus, recsegés nélkül vált. Vadonatúj benne a vízhűtő és csövek, néhány tömítés. Akár hosszabb útra is megbízható útitárs ez a féltve őrzött kincs. Az OT rendszámozást vállaljuk, teljes szerviz és alkatrész háttérrel. További HD képekért látogasson el honlapunkra! Kérésre további képeket tudunk küldeni. Előzetes egyeztetés esetén bármely időpontban megtekinthető.