Leírás
Eladó szeretett vonóhorgos halottaskocsim 324.500 valós km-rel az órájában, ehhez tökéletesen passzoló állapotban: kormány nem szép, kívül néhány karc/folt, bal hátsó kerékíven rozsda (fotókon mind látszik). 2018. júniusi vétele óta elektronikus (Fuelio telefonos app) szervizkönyvet vezettem, így az utolsó csavarig visszakereshető minden karbantartás. Az egész csv fájlt meg tudom osztani ami Excelben is megnyitható. (A szervizköltségek azért ilyen alacsonyak, mert édesapám autószerelő, így mind a munkadíj (0 forint), mind az alkatrészárak profitmentesek voltak.) A gyári Sport My. 06 felszereltségen felül: B oszloptól hátra Skyfol műbizonylatos legsötétebb szélvédőfóliázás Tolatóradar (2 szenzor nem működik a 4-ből) Spéci, titkos indításgátló eBay Bluetooth kihangosító és USB/AUX-IN doboz, Nokia handsfree kihangosító OSRAM LED DRL nappali menetfény a klímahűtő elé szabályosan felszerelve Levehető vonóhorog Kuplung+lendkerék 275.544 km-nél, 2020. márciusban lett cserélve. Mindkét alkatrészt eltettem, mert a kuplungtárcsa nem volt elkopva, a lendkerék pedig csak egyik irányba koppan fel. A cserére azért szántam rá magam, mert néha megcsúszott, főleg negyedikben. Miután szétkaptuk, kiderült, hogy a tárcsa egyáltalán nincs elkopva, de az újjal nem is csúszott meg egyszer sem. A kettőstömegűnek eredetileg nem volt semmi hangja, de szétszedés után mivel az egyik irányba felkoppant, a csere mellett döntöttünk, bármennyire is fájt a pénztárcának. Szervizek 5, 5 év alatt: 2018.06: Generátor diódasor, szabadonfutó és csapágycsere 2018.08: Akksicsere 2019.03: Jobb első alsó talpas gömbfej csere és bal első stabilizátor-rúd csere 2019.07: Teljes fékcsere, minden Brembo, kivéve a hátsó kézifék betéteket (kombinál hátul fura-állatfaj tárcsafék-dobfék van, a kézifék a dobfék), azok TRW-k (263.500 km) 2020.03: Kuplung és lendkerék csere (LUK), gyári Honda MTF-3 váltólaj cserével (275.544 km) 2020.10: Jobb első alsó gömbfej, Honda gyári 2021.08: Bosch üzemanyagszűrő (294.017 km) 2022.01: Termosztát-csere (teljesen felesleges volt, utána is pont ugyanolyan lassan melegszik a motor) 2023.03: Ékszíjtárcsa csere, 4 db izzítógyertya csere 2024.01: Akksicsere Karbantartás: 10e km-enként: Olajszűrő, Pollenszűrő, Légszűrő Eneos 0W30 Ultra Premium (zseniális olaj, majdnem fél literrel lement a fogyi Castrol Edge-ről, miközben semennyit sem eszik belőle). Kérlek, Te is csak 0W30-at adj neki kedves új tulaj, semmi 5W a hidegviszkozitás miatt, köszönöm! Adok hozzá: 4 db 2018 végi Continental TS860 téli gumit (összesen 27.900 km-t futottak 5 szezon alatt) gyári 16 colos felniken 2 db 2018-as Firestone, 2 db 2016-os Michelin nyárigumit 16 colos Dezent alufelniken Régi gyári termosztát (amivel teljesen úgy melegedett, mint most az újjal, tehát mint kiderült, tökéletesen működik) Régi gyári lendkerék hangja nem volt de kézzel az egyik irányba forgatva már felkoppan Régi LUK kuplung látszólag egyáltalán nincs elkopva a tárcsa, de néha csúszott vele a csere előtt Méretpontos Accord gumiszőnyeg Leszerelhető vonóhorog Fogyasztása 83e km alatt nagy átlagban 6, 2-re jött ki napi belváros-M3-belváros ingázással rátankolással, legjobb fogyi 4, 6 l/100, és a legrosszabb rövidtávú (81 km) is csak 8, 3 volt városban dugóban klímázva, rátankolással mérve egy 1, 6 tonnás halottaskocsi kombival! Itt az idő is bebizonyította, hogy nem véletlen lett az év motorja ez az i-CTDI 2003-ban: elmegy 7-800e km-t megfelelő karbantartással gond nélkül, jól fogyaszt úgy, hogy kb. 1 gramm korom nem jön ki hátul a kipufogón, miközben nincs DPF részecskeszűrő annak minden bajával és költségvonzatával! Talán az utolsó megbízható, akár városban is használható dízel, amiben nincs részecskeszűrő de mégsem kormol, masszív a befecskendezőrendzer (Bosch) és a turbó is (Garrett, 1, 4 bar töltőnyomással)! Fényszóró búrák 2020. októberben lettek polírozva és kemencézve, azóta tökély mind2. A Takata gyári légzsákvisszahíváson átesett 2020. júniusban. Megtekintés előre egyeztett helyszínen Budapest 13. kerület vagy 9. kerület és a kettő között bárhol, (néha a 7.-ben is vagyok nap közben, este a 3.-ban).