Leírás
Tekintettel arra, hogy nagyon kevés 5gen civic maradt mára fenn, megpróbálnám először egyben eladni rossz állapotú projekt autómat. Az autó pozitív tulajdonságai: -ősmagyar (Győri Honda szalonban adták el 1992-ben) -Szervizkönyves (nyílván nem végig vezetve) -gyárilag ESi (hátsó tárcsafékek, stabilizátorok, VTEC) -S20 váltó (rendszeresen cseréltem benne az olajat) -VTi pillangó (szívósor hozzábővítve) -VTi toronymerevítő -VTI szárny -VTi toldat -körbe 4 sárfogó kis gumi (ritkaság!) -soha nem volt komolyabban összetörve, telibe fényezve (hátsó íveken kívül eredeti fehér fény, gyári lökhárítók, jó hézagok) -elektromos ablakok -elektromos tolótető (magától nyílik/csukódik) -elektromos zár anyós oldalon -elektromos tükrök -szervó (most cseréltem benne olajat) -amerikai ütközővas elől (gyárilag nem volt) -tokozott, chipelt P28 ECU (gyári map kis extrákkal, bluetooth modullal) -6gen középkonzol könyöklővel -nagyzene (sony fejegység, csipogók hangváltókkal, erősítő kábelezés) -kapcsolható USA fény (visszajelzővel, kulturált bekötéssel) -újszerű hűtő+új hűtősapka -újszerű gyári jellegű kipufogórendszer, gyári katalizátorral (tökéletes gyári CO-t tudott) -igényesen rendberakott, gyári kábelezés (nincs gordiuszi csomó a kormány alatt, anomáliák, meg 20 riasztó box, stb.) -jobb első felső lengőkar kb 1.5 éve cserélve -kormánymű gumiharangok kb 1.5 éve cserélve -hátsó tárcsa és betétek újszerűek -alsó/felső munkahenger cserélve lett 1 éve újra -kuplung kb fél éve cserélve (hibátlan a kuplungolás) -első tárcsa kopottas de használható, jó betétek benne -bal első felső lengőkar most lett nemrég cserélve -bal oldali külső féltengely gumiharang most lett cserélve -üzemanyagszűrő kb 2 éve cserélve -újszerű, hibátlan BOSCH akkumulátor benne -önindító és generátor le lett cserélve keveset futott bontottra, hibátlanul működnek -hátsó ablaktörlő működik -rendezett papírok, súlyadó befizetve és van még kb. 1.5 év műszaki -kb 20 liter benzin van a tankban Fekete leves: -D16Z6 motorban főtengely, 4-es hajtókar kuka -3 menet helicoilozva (tőcsavar szett fogja, ezzel nem volt gond, a csapágyhiba előtt tökéletesen üzemelt, olajat vizet nem ette, nem füstölt, szépen járt -hengerfejen a szervót tartó konzol 2 csavarja szakszerűtlenül van javítva (nagyobb csavar van benne) -az autó hátulja (ívek, bal hátsó kerék mögötti nyúlvány, bal hátsó emelési pont, hátsó taposók, doblemezek, hátsó ajtó rendszám mögött) továbbá küszöbök mind a két oldalt SZÉT VANNAK ROHADVA és itt a korábbi tulajok kókányolásai fedezhetők fel érdekes módon az autó eleje és többi része jó, alul is -beltér korához képest nem rossz, de a jó az messze nem ilyen a hangszórókat az előző tulaj belegányolta, ezen lehetne javítani -váltókar az bableves, de egyébként reccsenésmentes, használható, a karban kell perselyt cserélni -fékerőelosztóból folyik a fékfolyadék (a fékezést nem befolyásolja) -jobb hátul a kézifék képes szorulni -P28 ECU-ban az IC17 rakoncátlankodik (random check engine) (HondaRulez verzió nem drága hozzá) -alsó talpasok mindkét oldalt de főleg jobb oldalt cserések -hátsó futómű szilentek rosszak -szélvédőn van egy friss kőfelverődés, elvileg javítható (leragasztottam, hogy ne koszolódjon) -a duda hol működik, hol nem (vagy átvezető, vagy egyéb kábel, testelés probléma) -utólagos ködlámpák töröttek, cserére szorulnak -hátsó ablakfűtés alsó fele nem működik (agyhalott előző tulaj egy matricával lekaparta) -Alapból az alufelni nem jár hozzá, 14 colos gyári lemezeken adom, gyári dísztárcsákkal, kuka gumikkal Az autó NEM MŰKÖDŐKÉPES, trailer kell hozzá! Adom hozzá: -90%-os típusazonos R12 klímaszett (apróságok pl. csavarok elkallódtak, kompresszor szabadonfutó csapágycserés) elméletileg kis átalakítással vagy még annyival se mehet bele az R134a -2 hátsó utángyártott új javítóív -egy bal oldali külső küszöb -egy másik hátsó ablakot is amiben elvileg jó a fűtés teljesen Plusz pénzért tudom adni hozzá: -D15B2 fűzött blokk (ismeretlen állapotú, papírok nélkül) +30k -tartalék S20 váltó (ismeretlen állapot) +25k -P28 ECU IC17 javítás +1 hét +10k -15 Alessio Turbo felnik (felújítandó, 2 patika újszerű, 2 régi de használható téligumival) +55k Mikor megvettem az autót az volt a terv, hogy szép lassan megcsinálgatom és teljesen gyári lesz, de nincs már kapacitásom arra, hogy mégegy hobbi autót tartsak. (Van egy másik 5gen civicem is) Sajnos most olyan anyagi helyzetben vagyok, hogy nem fér bele a teljes restaurálás, itt az udvarban pedig csak egyre rosszabb állapotban lesz. Szeretném egy olyan embernek eladni aki ugyanúgy itt ütötte be a fejét de van is módja befejezni és autót csinálni belőle. Esetleg olyan aki karosszériázással foglalkozik és a szabadidejében tud rajta dolgozni. A gyári motorjának indításához egy főtengely, egy hajtókar, csapágysor, +megbontás miatti tömítések szükségesek. Elvileg a gyári főtengely javítására is létezik technológia. 32 éves autó nyílván sok hibája lehet de igyekeztem korrektül leírni mindent, kérdéseket megelőzve, nem zsákbamacska. Ár: 420.000 FIX Helyileg: Hatvan Csak magánszemélynek, adásvételivel! Garancia, szavatosság, részletfizetés, alku, csere nincs! Nem bontom és bontásra nem szivesen adom el!