Leírás
2021 augusztusában vettük az autót, 137.000-km-rel a Red Sun Service tuning-műhely tulajdonosától. Azóta is folyamatosan garázsban tartott, szervizelt az autó és CONTINENTAL SportContact 7 nyárigumik kerültek rá. Mivel az előző tulaj is kvázi szerelemgyerekként tekintett rá és nálam jóval többet tud az autóról, ezért ide másolom azt a leírást, amit ő írt anno róla: 2011-ben újonnan vásárolt Magyarországon egy kedves Infiniti rajongó úriember egy G37 Convertible-t. (Coupe/Carbió) A létező összes extra bele kérve. Gyönyörű piros memóriás, deréktámaszos, hűthető, fűthető, szellőztetett ülések, hozzá illő fa betétek, motoros kormányállítás, 7sebességes kormányról is kapcsolható automata váltó, kanyarkövető bi-xenon fényszórók, távolságtartó tempomat, 12 hangszórós Bose merevlemezes hangrendszer, fejtámla hangszórókkal, mélyekkel. Nyitott tetővel is gyönyörűen szól, jobb gyári rendszert eddig nem hallottam. 3.7literes V6-os motor karakterisztikája a változó szívó szelep vezérlés (VVEL), és a változó tengely vezérlés miatt nagyon kellemes, gyönyörű egyenletes nyomatékgörbe, 7500-ig emelkedő teljesítménygörbével. A tulaj 2012-ben úgy gondolta, egy komolyabb átalakításra behozza hozzánk a Red Sun Service-be. Együtt megálmodtuk, hogyan nézzen ki, milyen teljesítményt és karakterisztikát kapjon az autó. A kicsit konzervatív külsőt egy kicsit egyedibbé, és sportosabbá varázsolta az USA-ból rendelt Body Kit, és Seibon karbon géptető. A sportosabb kinézet és vezetési élmény miatt bekerült egy BC-Racing állítható futómű, Rota 19 felnik, GT-Spec toronymerevítő, Invidia kipufogórendszer, decat pipe, és egy rozsdamentes leömlő. Az egész átalakítás egyedileg lett hangolva ECUTEK-el, 30lóerő plusszal. Így nagyon jókat lehet vele autózni szerpentineken is. Ez a teljesítmény nem okoz gondot se a motornak, se a váltónak. Nagyon jó megoldás a motoros keménytető, hisz pár másodperc alatt egy teljesen más autóval lehet autózni. Mindkét formában nagyon különleges a verda. Ilyen biztosan nem jön szembe az úton. 4 személlyel is lehet kabriózni, ami japán autóknál nagyon ritka. Együtt túrázhat a család, de ha úgy alakul, a családfő egyedül is kieresztheti a fáradt gőzt egy jó kis hegyi autózás alkalmával. Mikor készült az autó, beleszerettem, és elhatároztam egyszer az enyém lesz. Ez meg is valósult, de az új műhelyünk miatt kénytelen vagyok eladósorba bocsájtani a fenevadat. Pajzs Védelmi rendszer, és lézerblokkoló is van az autóban. Ha valakinek nem tetszik a motorháztető, vagy a Body Kit, minden sérülésmentes gyári elem, minden gyári alkatrész megvan hozzá, az ár tartalmazza ezeket. Az autó ára alapvetően irányár, de nem minden áron eladó, szóval kérlek csak akkor hívj, ha valódi a vásárlási szándékod.