Leírás
Eladó a képeken látható Lada samara. Amit az autóról tudni kell: -előttem egy tulaj volt (illetve 2, de az első tulajdonos párszáz km-t használta az autót) -teljesen rozsdamentes, és teljesen gyári fényezés mindenhol. Gittelés, belefújogatás sehol. Ez több dolognak köszönhető: nem volt használva télen (csak nyári gumi van hozzá), keveset volt használva (122.000 km), egész életét fűtött garázsban töltötte(!), újkorában komoly üregvédelmet kapott, még a gyári felnijén is teljesen gyári a fényezés (kortársaival ellentétben), ami a képeken látszik csak a fékpor mert szerintem sosem volt takarítva (dísztárcsa volt az autón mindig). -teljesen költségmentes: amikor kerestem megnéztem több darabot is, egy tipikus papás autót szerettem volna, de az volt mindegyikkel a baj, hogy ahogy idősödött a tulaj egyre kevesebbet volt használva, és nem foglalkoztak velük az utolsó 10 évben, mert úgyis keveset mennek vele. Ez az autó újkora óta egy szerelőhöz volt hordva, aki a régi tulajdonos barátja volt (anno ő szerezte neki az autót is neki). Megvan hozzá a teljes szerviz dokumentáció a vásárlástól, egyik képen be is fotóztam. Minden évben/10.000 km-nél olajcsere, átellenőrzés és szükséges dolgok cseréje, tehát nem csak akkor amikor már meghibásodott. Olyan apróságok is jók az autón ami egy Samarán sem, pl elöregedett ablakvízlehúzók. A fékek is olyanok az autón, amit én még Ladán sosem éreztem korábban, nem tudtam, hogy ennyire jó is lehet. Összefoglalva az autó annyira költségmentes, hogy még olajat sem kell cserélni rajta. A gumik is párszáz km-t futott Kumho gumik. -nálunk egy hónapja van kb, nem azért adom el mert bármi baja van, hanem mert a feleségemnek vettem, de úgy néz ki én lelkesedtem utána jobban, nem ő. Azért vettem, mert a családi transportert nem szerette vezetni méretei miatt, én pedig szerettem volna egy olyan autót neki ami tényleg költségmentes és ha kell is valamit csinálni rajta nem feltétlen kell szerelőhöz rohanni, illetve olcsó az alkatrész hozzá. Ezekből kifolyólag tökéletes válság/tanuló autó, mert tankoláson kívül nem nagyon vannak költségei. Hasmagasságát bármelyik mai suv megirigyelné, 1500-as motorja az akkori lada kínálatban legerősebb, simán tartja a mai tempót. Ára fix 385.000 ft, nekem is többe van. Igen, van samara alacsonyabb áron, de arra sokkal többet kell költeni hogy hasonló színvonalú legyen mint ez. Ezt újkora óta szakértő kezek kezelték, sok mindent mielőtt elromlott volna már cserélték, gyakorlatilag költségmentes. Én amikor megvettem annyit költöttem rá, hogy a generátort kiszereltem és felújíttattam (nem azért mert rossz volt, hanem van rossz tapasztalatom és megcsináltatom mielőtt kinyírná az akksit évek múlva), emellett a régi szakadt papírmembrános hangszórókat kicseréltem új pioneer hangszórókra. Nagyon egyben van az autó, nem szívesen adom el, de van egy 21043 Ladám már így is és egyszerre egyben tudok csak ülni. Megtekinthető Bp. 16. ker.