LANCIA DELTA 2.0 Mjtd Oro (EU5)

LANCIA DELTA 2.0 Mjtd Oro (EU5)
Ár, költségek
Vételár:
1 600 000 Ft
Vételár EUR:
€ 4 072
Általános adatok
Évjárat:2011/12
Állapot:Normál
Kivitel:Ferdehátú
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:300 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Fekete
Kárpit színe (2):Fekete
Saját tömeg:1 505 kg
Teljes tömeg:2 000 kg
Csomagtartó:420 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:1 956 cm³
Teljesítmény:121 kW, 165 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó:Manuális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2024/9
Abroncs
Nyári gumi méret:225/40 R 18
Téli gumi méret:205/55 R 16

Beltér

  • állítható hátsó ülések
  • bőr belső
  • dönthető utasülések
  • fűthető első ülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • hűthető kartámasz
  • multifunkciós kormánykerék
  • deréktámasz
  • Alcantara kárpit
  • bőrkormány
  • csomag rögzítő
  • függönylégzsák
  • ISOFIX rendszer
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • sebességváltó zár
  • térdlégzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • tempomat
  • centrálzár
  • szervokormány
  • chiptuning
  • sebességfüggő szervókormány
  • vonóhorog - levehető fejjel

Kültér

  • elektromosan behajtható külső tükrök
  • ködlámpa
  • xenon fényszóró
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • pótkerék

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • memóriakártya-olvasó
  • AUX csatlakozó
  • MP3 lejátszás
  • erősítő
  • 2 DIN
  • 6 hangszóró
  • mélynyomó
  • HIFI
  • multifunkcionális kijelző

Leírás

Kedves érdeklődő. Előjáróban megjegyezném, hogy minek után az autó nem új, vannak használatból eredő és korának megfelelő esztétikai hibái. Ha hibátlan autót szeretnél, akkor ez nem a te hirdetésed. Igyekszem mindent leírni az autóról, legyen az jó és/vagy rossz. Az autó 2011. 12. havi, Németországból származik eredetileg, majd 2016-ban lett behozva kis hazánkba. innentől kezdve 2022 év elejéig taxiként üzemelt. Ekkor vásároltam meg én. A taxiként megélt éveiről mindent tudok mert egy barátomé volt és tőle vettem meg. Minden jót megkapott nála az autó és csak gyári vagy a legjobb minőségű utángyártott alkatrésszel lett javítva. Mielőtt megvettem nem sokkal kapott egy bontott váltót(akkor volt benne 70 ezer valós km), tehát jelenleg kb 120 ezer lehet benne. Mikor hozzám került azzal kezdtem, hogy komplett ülés sort cseréltem elől hátul, elől természetesen mind a 2 oldalt fűthető került vissza, ezek egy alig 100 ezer km-es totálkáros autóból lettek kibontva, tehát nincsenek kiülve, szakadva stb. Kapott 4 db bele való gumiszőnyeget is de a gyári padló kárpit is szép állapotú. A beltér bőr és velúr kombinációja, amit folyamatosan a legjobb minőségű bőr ápolóval kentem át mindig. Műszakilag elég jól felszerelt az autó. Blokkolásgátló, kipörgésgátló, visszagurulásgátló, tempómat, parkoló radar hátul, xenon(utólag), dupla digit klíma(tavaly újra töltve gázzal), fedélzeti computer, fűthető/behajtható tükrök, 6 hangszóró, mélyláda erősítővel(opcionális), rejtett vonóhorog(levehető) ami 1300 kilós és lakókocsit is lehet húzni vele. Az elmúlt 1 évben az autóra több mint 1, 5 millió forint lett ráköltve úgy, hogy kedvezményesen kapom az alkatrészeket. Többek közt: 2 hátsó lengéscsillapító, 2 első lengéscsillapító, motortartó bak, kipufogó tartó gumi bak(ok), elöl hátul ATE tárcsa és ATE betét, bal első féltengely csukló és kerék csapágy, műszerfal ki lett szedve és mindegyik klíma állító/vezérlő motor ki lett cserélve illetve a fűtő radiátor is, klíma csövek, intercooler csövek, fékfolyadék, 293.000-nél komplett vezérlés és vízpumpa(minden Continental), új turbó, turbó tömítések, szívó és kipufogó sor tömítés, kiegyenlítő tartály, kormány összekötők, váltó olaj, 2 első komplett lámpa(DEPO, beállítás vissza van még), új akkumulátor(QWP, még 1.5 év garancia), szelepfedél tömítés, tengelyház tömítés, olajpumpa tömítés, turbónyomás szabályzó, 2 első ajtóhatároló és még sok apróság. 2024. 03. hóban cserélve: olaj(gyári Selenia) +szűrő(Mann), olajleeresztő csavar, vákumpumpa tömítés, komplett kormánymű(TRW), aktív szenes pollenszűrő(Mann), üzemanyag szűrő(Mann). Azóta az autó alig ment 50 km-t. Amit még tudni érdemes és fontos az autóról, hogy a DPF ki lett ürítve, katalizátor maradt és a közepétől egy 60-as kipufogó rendszer van alatta, gyári de kiherélt hátsó dobbal. Szolid, kellemes hangja van, abszolút nem feltűnő és mivel a katalizátor benne van így nem vészes a korom mennyiség. Tudni kell, hogy csak és kizárólag prémium dieselt tankoltam bele és 99%-ban OMW-n. Az EGR tavaly év végén lett ismét kiszedve, kipucolva, lefalazva, új tömítéssel. A mechanikai tuningon kívül kapott egy brutálisan jó szoftvert, fordulat 4250-en limitálva, így 220 lőerő és 493 Nm lett az autó(padon mérve), így eléggé haladós autó lett. Hogy ezt a nyomatékot át is tudja vinni az aszfaltra, a kuplung szerkezet is meg lett erősítve és a tárcsa is keményebb anyaggal lett bevonva. Jelenleg 4 db téli gumi van az autó alatt 16-os acél felnin(Barum Polaris 205/55R16), 2db 90%-os 2db 70%-os gumival. Mint mondtam, nem tökéletes az autó. Bal hátsó ablak nem megy le(engem különösebben nem zavart) bal oldali első ajtón van egy kb 10 centis karc(valaki az elmúlt hetekben ajándékozott meg vele), jobb hátul tanksapka mellett is van egy kb 5 centis csík, motorháztetőn és a lökhárítón van pár kavicsfelverődés, hátsó lökhárító és sárvédő találkozásánál a festék egy kb 200 forintos nagyságú helyen kezd felpúposodni, műszerfalon(anyós ülés oldalán) van 2 egymás mellett lévő csík, matrica volt ott és leszedésnél úgymond megnyúzta a bőrt, ez a képeken is látható, anyós ablak felfelé csak másodszorra megy fel, Blue&Me nem működik(típus hiba). Opcionálisan(mint a mélyláda és az erősítő) van hozzá 4 db gyári Bravo felni, 225/40/18-as Pirelli PZero Nero gumival(ami a képeken is látható) 2022-es DOT-tal, tavaly frissen szinterezve (3 db-on minimális padka nyom, majdnem hogy polírral eltüntethető lenne), de ez nincs benne az árba és nem is bele alkudható, mert van rá külön vevőm is ha nem kell az autóhoz a vevőnek. Az ablakok a B oszloptól a legsötétebb fóliával vannak borítva(műbizonylattal), a 2 első pedig 1 fokkal világosabbal mint a hátsók(tudom-tudom, nem szabad és társai) Műszaki 2024/09-ig. Annak tudatában, hogy mennyi lett az autóra költve és mi minden új benne, az ár annyi amennyi ki van írva, tesó a feléből mennyit engedsz és társai kíméljenek, kereskedőknek a feltüntetett ár plusz 10%! Nem kenyérre kell a pénz, így nem sürgős eladnom. Köszönöm, hogy elolvastad a hirdetésemet. Keress bizalommal telefonon! +36301860285 Üdv. Gergő U. i: egy carvertical-os lekérdezést megspórolok a komoly érdeklődőknek, mert lekértem saját magamnak és le van mentve pdf formátumban így email-ben el tudom küldeni.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv

LANCIA DELTA

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
28 év
Átlagos futott km:
168 518 km
Vélemények száma:
22 db



Katalógus adatok

LANCIA Delta 2.0 Mjtd Oro (EU5)
Kategória
Alsó középkategória
Szélesség
1 797 mm
Magasság
1 499 mm
Hosszúság
4 520 mm
Tengelytáv
2 700 mm
Üzemanyagtank
58 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
495 kg
Városi fogyasztás
6,9 l/100km
Országúti fogyasztás
4,3 l/100km
Vegyes fogyasztás
5,3 l/100km
CO2-kibocsátás
141 g/km
Végsebesség
214 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
8,5 s