LEXUS IS 250 Mark Levinson (Automata) LUXURY.SÉRÜLMENÉSTES.EXKLUZÍV ÁLLAPOTBAN!!!

LEXUS IS 250 Mark Levinson (Automata) LUXURY.SÉRÜLMENÉSTES.EXKLUZÍV ÁLLAPOTBAN!!!
Ár, költségek
Vételár:
5 999 000 Ft
Vételár EUR:
€ 15 268
Általános adatok
Évjárat:2007/9
Állapot:Sérülésmentes
Kivitel:Sedan
Nemzetközi járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a nemzetközi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Hazai járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a magyarországi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Jármű adatok
Km. óra állás:186 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:4
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Fekete
Saját tömeg:1 560 kg
Teljes tömeg:2 055 kg
Csomagtartó:378 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Tető:Motoros napfénytető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:2 500 cm³
Teljesítmény:153 kW, 208 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Hátsó kerék
Sebességváltó:Automata (6 fokozatú tiptronic)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2024/10
Abroncs
Nyári gumi méret:225/40 R 18
Hátsó nyári gumi méret:245/40 R 18
Téli gumi méret:225/45 R 17

Beltér

  • állítható hátsó ülések
  • bőr belső
  • memóriás utasülés
  • dönthető utasülések
  • faberakás
  • fűthető első ülés
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • üléshűtés/szellőztetés
  • automatikusan sötétedő belső tükör
  • hűthető kartámasz
  • hűthető kesztyűtartó
  • multifunkciós kormánykerék
  • deréktámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • bőrkormány
  • digitális műszeregység
  • hangvezérlés
  • csomag rögzítő
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • ISOFIX rendszer
  • kikapcsolható légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • térdlégzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • kulcsnélküli nyitórendszer
  • kulcsnélküli indítás
  • tolatóradar
  • tolatókamera
  • elektronikus futómű hangolás
  • első-hátsó parkolóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • ADS (adaptív lengéscsillapító)
  • EBD/EBV (elektronikus fékerő-elosztó)
  • tempomat
  • rablásgátló
  • indításgátló (immobiliser)
  • visszagurulás-gátló
  • lejtmenet asszisztens
  • fékasszisztens
  • parkolóasszisztens
  • vészfék asszisztens
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány
  • sebességfüggő szervókormány
  • sportfutómű

Kültér

  • automatikusan sötétedő külső tükör
  • fűtőszálas szélvédő
  • elektromosan behajtható külső tükrök
  • fűthető ablakmosó fúvókák
  • ködlámpa
  • xenon fényszóró
  • automata fényszórókapcsolás
  • bekanyarodási segédfény
  • kanyarkövető fényszóró
  • esőszenzor
  • kiegészítő fényszóró
  • fényszóró magasságállítás
  • fényszórómosó
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • tolótető - elektromos
  • pótkerék

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • CD-s autórádió
  • CD tár
  • DVD
  • GPS (navigáció)
  • kihangosító
  • bluetooth-os kihangosító
  • AUX csatlakozó
  • MP3 lejátszás
  • MP4 lejátszás
  • WMA lejátszás
  • gyári erősítő
  • 2 DIN
  • 12 hangszóró
  • mélynyomó
  • HIFI
  • kormányról vezérelhető hifi
  • multifunkcionális kijelző

Leírás

Magánszemély tulajdonostól eladó a képeken látható minden túlzás nélkül döbbenetes állapotú és kiállású (és ezt nem csak én mondom), lakk fekete Lexus IS250 Luxury line. Nagyon ritka, fekete/fekete szín összeállítással. A rendeléskor elérhető minden létező extrával felszerelve(ténylegesen Luxury szereltségű). Mark Levinson audio rendszer, mindkét oldalon memóriás, fűthető/szellőztethető ülések, memóriás motoros, F1 váltós multikormány kiszállást segítő funkcióval, tolató kamera + Lexus park assyst, motorosan nyitható/elhúzható napfénytető, kulcs nélküli nyitás-zárás/indítás, eső/fény szenzor, tempomat, fényre sötétedő belső/külső tükrök, üdvözlő/ hazakisérő fény, motoros napfényroló automata funkcióval, fűthető szélvédő az ablaktörlő lapátok alatt, B oszloptól sötétítés, legfrissebb, elérhető navigációval, kanyarkövető xenon fényszórók. A gyári xenonokat kivéve minden izzó Osram emeltfényűre cserélve, az utastérben mindenhol jégfehér led világítással, ízléses 90mm-es füstkróm kipufogó végekkel. Gyárilag sport futóművel rendelve(a komfortot megtartva, nagyobb sebességnél is olyan kanyarokban mintha sínen futna, egyszerűen élmény vele autózni). Az órája garantáltan nincs manipulálva, valós megkérdőjelezhetetlen 188e KM futással. Kizárólag prémium 100-as üzemanyaggal tankoljuk(nem csak úgy írom hogy jól hangozzon, az összes tankolási számla megvan). Kuriózumnak számító, persze csak akinek erre igénye van, abszolút sérülésmentes minden eleme és cm-re gyári fényezésű, az első és hátsó lökhárítók is gyári fényezésűek és még a szélvédője is kavicsfelverődés és javításmentes hibátlan gyári, EGYIDŐS az autóval! Mind két oldalon a hátsó sárvédőn még rajt van és sértetlen a gyári kőfelverődések ellen védő fólia, és eredeti kristálytiszta lámpákkal, melyek még soha nem voltak javítva ill. polírozva! Minden egyes elemén a gyári alvázszám matricák rajt vannak és sértetlenek, a karosszérián az összes csavarkötés szintén gyári sértetlen és bontatlan. Exkluzív, lakk fekete fényezéssel, ami még soha nem volt polírozva(110-130mikron és olyan mint a tükör)! Tiszta, kopás, nyúlás, repedezés, szakadásmentes ápolt(negyed évente bőr ápolózva), igényes és dohányfüstmentes, hibátlan fekete utastérrel. AZ AUTÓBAN MÉG SOHA SENKI NEM DOHÁNYZOTT. Vadonatúj, 18-as Eredeti ATS Performance felniken(nem olcsó replikák, TÜV tanúsítvánnyal rendelkeznek), új prémium Michelin Pilot Sport4 Total Performance eltérő méretű gumikkal, profi kerékőrrel védve(bár töredékébe került volna, de szerintem egy ilyen autóra nem rakunk fel linglong, vagy hasonló kvalitású gumikat). Vadonatúj első és hátsó kerámia fékbetétekkel(dok12.kép, már be van építve) Sokszor többe került mint egy átlagos fékbetét, ellenben közvetlenebb a fékhatás, nem porozza össze a felniket, semmilyen körülmények közt sem nyikorog csikorog, sokkal hosszabb az élettartalma és a sokadik fékezéskor is ugyanolyan a fékhatás pl: ha szerpentinen autózunk). Új prémium kategóriás akkumulátorral+ új téli gumikat is vásároltunk az autóra.(2022-ben ezekre jóval, több mint 1 millió Ft-ot költöttünk, inkább másfelet mondanék, jelen árak szerint, most a duplája kerülne!). Az autót több mint 3 éve személyesen saját részre Németországból(Aachen) vásároltuk, első a márka iránt elkötelezett tulajdonosától, mi vagyunk a 2. Magyarországon az ELSŐ tulajdonosai. Ez nem egy sok gazdás, cégbe ide-oda teszem leharcolt, elkeveredett szervízkönyves, 3-400e Km-ről visszaállított futású nepperautó! Még mindig épp annyira egyben van, mint amikor legördült a gyártósorról. Szakszerűen, szervízeltetve, gyári mappájával, szerviz könyvével, 2db gyári kulcsával, kulcskódjával, érintetlen gyári pótkerekével és hiánytalan gyári szerszámkészletével, törzskönyvével rendelkezik. Motorja, váltója és a futóműve is tökéletes, abszolút hibátlan, az egész hajtáslánca, motorja porszáraz, semmi nem kopog nem zörög nem csöpög, a V6-os motorja alapjáraton úgy jár mint egy villanymotor, terheléskor pedig gyönyörű a hangja és hidegindításkor bármennyit is állt(akár heteket is), ennek a vezérlésmódosítója sem zörög és természetesen az olajat sem fogyasztja! Hatfokozatú váltója észrevétlenül teszi a dolgát. Az autóhoz tartozik: külön gyári 17-es felnikre szerelt téli kerék garnitúra is dok. 6.kép. nincs kihasználva, csak azért vásároltuk, hogy télen száraz időben megtudjuk mozgatni az autót( 2021-ben újonnan vásárolt téli gumikkal, kb 1000km-et voltak az autón ). AZ AUTÓ ALJA IS MINT MINDENE ABSZOLÚT HIBÁTLAN, AZ UTOLSÓ CSAVARIG GYÁRI ÉS A LEGELDUGOTTABB HELYEKEN ÉS A LEGAPRÓBB FUTÓMŰ ALKATRÉSZ IS ROZSDAMENTES! NINCS FRISSEN ALVÁZ VÉDŐZVE, SEMMI NINCS ELTAKARVA! Itt nincs mit rejtegetni, a rendszámát sem takartam ki, az alvázszáma pedig: JTHBK262505046805. Az autó mindig mindenből a prémiumot kapta és kapja, soha semmi nem lett elspórolva. Eladásra nem lett kikozmetikázva, ez mindig így néz ki, esős időben nálunk még soha nem volt kint a garázsból! Anno nem szűkségszerűségből vásároltuk és nem is azért eladó, 3. autóként fenntartva nincs napi használatban, a 3 és fél év alatt mindösszesen 18ezer km-et mentünk az autóval és csak hosszabb utakra zömében autópályán használtuk(pl: 6.kép) és ez idő alatt 3 szor cseréltettünk motorolajat szűrőkkel. Cserétől-cseréig az olaj színe világos marad! Az autó nincs napi használatban, tele tankolva 100-as prémium üzemanyaggal, letakarva garázsban áll és kihasználatlansága végett várja különösen magas elvárásokat támasztó leendő tulajdonosát. Az autót friss olaj szervizzel adom át új tulajdonosának, mely 2024.01.30.-án lett elvégezve(azóta csak 1-2 száz kilométert ment az autó).

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • garantált km futás
  • hölgy tulajdonostól
  • második tulajdonostól
  • nem dohányzó
  • törzskönyv
  • végig vezetett szervizkönyv

LEXUS IS

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
19 év
Átlagos futott km:
85 537 km
Vélemények száma:
37 db



Katalógus adatok

LEXUS IS 250 Mark Levinson (Automata)
Kategória
Középkategória
Szélesség
1 800 mm
Magasság
1 425 mm
Hosszúság
4 575 mm
Tengelytáv
2 730 mm
Üzemanyagtank
65 liter
Fordulási kör átmérője
10 m
Hasznos teher
495 kg
Oktánszám
95
Vegyes fogyasztás
9,1 l/100km
CO2-kibocsátás
214 g/km
Végsebesség
225 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
8,4 s