Leírás
Eladó egy 2006-os évjáratú 2.0 literes 5 sebességes szép állapotú Mazda MX-5 122.000km-rel. Az autó 2017-ben érkezett Magyarországra 86.000km-rel, én az első magyarországi tulajdonostól vásároltam meg 2019-ben 101.000km-rel. Ekkor cserélve lett rajta az összes olaj (difi, váltó, motor), a fékfolyadék, illetve a feszítőgörgő és a hosszbordásszíj. Szintén ebben az évben cseréltem a termosztátot. 2022-ben új fékbetéteket és új Kumho PS71 gumikat kapott az autó, a féktárcsák szabályoztatva lettek. 2023-ban cseréltettem a katalizátor utáni lambdaszondát. Az autó mélygarázsban és parkolóházban volt/van tárolva. Az első két évben télre ki volt vonva a forgalomból, az utóbbi három évben a parkolóház szabályzata miatt nem volt kivonva, de ennek ellenére télen csak ritkán és kizárólag szép időben használtam. Az autó nem mindennapi autónak volt használva, rövid utakat ritkán futott. Főleg belföldi élményautózás és nyaralások alatt gyűltek benne a kilométerek. Az autó teljes mértékben gyári, versenypályán mindösszesen egyszer voltam vele az M-Ringen az MX-5 klub szervezésében egy pár kör erejéig, akkor is csak az élmény miatt, mintsem, hogy a század másodpercekért versenyezzek. Éves olajcserék minden évben el lettek rajta végezve 4-6000 futott kilométer után. 2.0 literes, Revolution felszereltség tehát olyan gyári extrák találhatóak benne, mint pl a bőr ülés, ülésfűtés, légkondi, kulcsnélküli indítás, xenon lámpa, bose hifi, toronymerevítő és sperr differenciálmű. Utólagosan bele lett szerelve egy Nokia telefonkihangosító, ami nyitott tetővel városon belül is jól használható, de szélcsendben városon kívül sincs vele gond, továbbá egy médialejátszó, mellyel jack csatlakozóról, USB-ről vagy SD kártyáról lehet zenét lejátszani. Az autó jó állapotban van, a belseje kimondottan megvigyázott. Az alján felületi rozsda egy pár helyen látható, de szép állapotúnak mondható. A vászontető beázásmentes, látszik rajta, hogy zárt, nap és fagymentes helyen volt az autó tárolva. Az autó megtekinthető Budapest 13. kerületében vagy Dunakeszin. Dunakeszin biztosítani tudok aknát és csápos emelőt, hogy az autó alá lehessen nézni. További képeket szívesen küldök az autóról, hétvégén is elérhető vagyok. Ismert hibák: - Hátsó lökhárítón van egy kisebb horzsolás, ami főleg napfényben látszik. - Mint minden NC1-ben az öv egy idő után nem húzódik vissza magától teljesen, ekkor meg kell takarítani az övet meleg vízzel és egy ideig jól működik. - A csomagtér nem mindig nyílik ki a rendszám fölötti gombbal. Kulcsról és a kormány alatti gombbal mindig. - Van egy minimális olajfogyasztás, de Mazdához és MX-5-höz képest sem vészes. Tavaly Horvátországot megjárva 1500km alatt autópályán 2.5 decit kellett rátölteni. - A szövettetőn a ragasztás pár helyen átütött (Ismert jelenség vászontetős NC-knél.)