Leírás
Eladó második tulajdonostól egy újonnan Magyarországon a Mazda Óbudánál vásárolt 2017-es évjáratú Mazda MX-5 RF Revolution Top (legmagasabb) felszereltségű, 6 sebességes kézi váltós, folyamatosan szervizelt (mindenről megvan a számla, illetve képek is rendelkezésre állnak), teljesen költségmentes, rengeteg gyári extrával felszerelt személygépkocsi. Az autó első tulajdonosa 2022 szeptemberben 5 évesen, 46e km futásteljesítménynél hozta ki a cégéből (építész mérnök) saját nevére és adta el nekem (szintén mérnök). Nála és nálam is harmadik autó volt a családban. Második gyermekünk született, ezért került eladó sorba. Az első 5 évében a Mazda Óbudánál szervizelte az első gazdája (digitális könyve megvan), azóta 7-8E km-enként Mazda Supra 0w20 olajat, Mann olajszűrőt (Mann légszűrőt pedig minden második olajcserénél (14-15E km-enként) kapott (minden számla megvan)). Tavaly 54E km-nél differenciálmű olajcserét (gyári mazda), váltóolajcserét, valamint első fékbetét cserét is végrehajtottam rajta. 2022-ben ősszel új nyárigumival vásároltam (Bridgestone Potenza Sport 17), az autóhoz az előző tulajdonostól kapott téli 16-os felniket felújítattam bronz színűre és új Bridgestone LM005 téligumikat vásároltam hozzá. Így az autóhoz 2db szett kerék jár (a téli teljesen hajszálkarcmentes felnin), a nyári is gyönyörű állapotú. Az autó a Revolution Top felszereltségnek köszönhetően gyárilag tartalmaz sárga Bilstein sportfutóművet, Recaro sport bőrüléseket, Bose hifirendszert (fejtámlákban is hangszórók), sperr diffit, toronymerevítőt. Amennyiben idáig eljutott az olvasással leírom a maradék extrát is, amit az autóhoz vásároltam és adom az autóhoz. A gyári bose hifirendszer tökéletes lenne, ha a mély is elég nagyot szólna, a közép és magas hangtartomány szerintem tökéletes. Természetesen egy ilyen kisméretű autóban csoda, hogy gyárilag láthatatlan módon tudtak elhelyezni sokak számára elfogadható mélyládát, azonban én a tökéletesre törekedtem. A gyári hifi bose mélyládáját a mazda az mx5-ben az anyósülés lábterében a műszerfal alá helyezte el. Az egyik híres budapesti autóhifis üzlettel megterveztettem hogyan lehetne a legjobbat kihozni az autóból, ahol végül szakszerűen kiszerelték a gyári subwoofert, annak a helyére egy Zeus 1500W-os 1 csatornás digitális erősítő és egy 1 farádos Zeus kondenzátor került beépítésre, amelyet színpadi gyorscsatlakozóval szerelt vastag hifikábellel bekábeleztek az anyósüléshez és a csomagtartóhoz is elrejtve a gyári kábelezés mellett. A csomagtartó fedelét belülről hangszigetelték és bekárpitozták (képeken látszik). Így csak a 2 csatlakozó látszik és elrejthetőek. Egyedileg kellett terveztetnem egy olyan mélyládát, amely tökéletesen felveszi az anyósülés lábterét, így a lehető legnagyobb méretű ládát sikerült beépíteni az autóba (kb. 30 liter), amelybe egy 25cm-es Zeus 800W hangszóró került. Egy mozdulattal kiszerelhető a gyorscsatlakozóknak köszönhetően és a csomagtartóba áthelyezhető, vagy kiszedhető. A középkonzolra bekötöttek egy potmétert, így könnyedén állítható fokozatmentesen a mélytartomány ereje, akár teljesen leszabályozható, vagy brutálisat is tud szólni. Természetesen kérésre kb. 1-2 munkaóra alatt visszaállítják a gyári állapotot és visszaszerelik a gyári Bose subwoofert az eredeti helyére. Úgy kértem, hogy minden visszaállítható legyen a gyári állapotnak megfelelően. Továbbá vásároltam egy új Ulter sport kipufogó végdobot 2023 tavaszán, így az autóhoz bedobozolva jár a gyári Mazda végdob és a gyári Bose subwoofer. Wireless CarPlay frissítésen esett át az autó, így a legújabb rendszer fut és vezetéknélküli Apple CarPlay-t is támogat a gyári fejegység. Valamint 2023-as Mazda EU térképet kapott SD kártyán az autó, így igény szerint futtatható a gyári navigáció is. Rendszámcserét kértem hozzá vásárláskor az átírásnál. További kérdések esetén állok telefonon rendelkezésre!