Leírás
Járműgépész tulajdonostól eladó egy gyönyörű állapotú, ritka és ízléses szín-összeállítású, GIORGIO ARMANI LIMITED EDITION kombi. (Ez világosbarna metál fényezést, sötétített üvegeket, bézs marhabőr üléskárpitot és nyitott pórusú kőrisfa betéteket jelent.) Minden olyan extra benne van, aminek értelme van. A fontosabbak: 4MATIC, ADAPTIVE BRAKE, AIRMATIC, ASSYST PLUS, ATTENTION ASSIST, AUTO-LIGHT, CLIMATRONIC, DIRECT SELECT, DISTRONIC PLUS, DRIVE-DYNAMIC MULTICONTOUR FRONT SEATS, EASY-PACK, HOLD-FUNCTION, NECK PRO, PARKTRONIC, PRE SAFE, PULSE, SPEEDTRONIC, THERMATIC. Újonnan 100.000 EUR volt az ára, nem véletlenül. Az autó törésmentes, mindenhol az eredeti fényezés van rajta, amit kerámia bevonat véd. Apróbb karcolások és horzsolások természetesen vannak rajta, hiszen 13 éves az autó. A rozsda ismeretlen fogalom. Műbizonylatos ablakfóliázás, tetősín és opcionális tetőcsomagtartó. Komolyabb szervizelés kizárólag hozzáértő márkaszervizben történt, a köztes olaj-, szűrő- és fékcserék pedig egy kiváló szakembernél. (A nagy szervizeket tapasztalataim alapján érdemes nagy ívben elkerülni. A nagy cégér nem feltétlen jelent hozzáértő, tapasztalt és lelkiismeretes alkalmazottakat.) Olajcsere maximum 15-20 ezer kilométerenként, PROLONG adalék minden olajhoz a teljes hajtásláncban. Kizárólag ÖMV MaxxMotion dízelt tankoltam bele és kapott mellé még Greenplus égésjavító adalékot is. Hét éve van nálam, 198.000 km-rel vettem, azóta Székesfehérvár-Budakeszi útvonalon használtam naponta. Hét év alatt egyetlen meghibásodás sem volt! Autópálya-országút, némi városi forgalom mellett, kulturált gyorshajtással az átlagfogyasztás 8-9 l/100 km. Taposva is nehéz 10 liter feletti átlagfogyasztást elérni. 6, 6 másodperc alatt van százon, ha kell és 200-zal is lehet vele utazni hosszabb távon, mert erre tervezték és ennek szellemében is gyártották. Új a szélvédő, az EGR szelep és a részecskeszűrő nyomáskülönbség szenzor, valamint az olajhűtő tömítés. Ez utóbbihoz a V blokk teljes belsejét le kellett bontani, úgyhogy ott minden tömítés új, az EGR csövek pedig ki lettek tisztítva. Nincs olajfolyás sehol, porszáraz a motor, nincs korom lerakódás a csövekben és egyéb járatokban. Gyönyörű a motor hangja, rezzenéstelenül húz és pörög. A fojtószelep mozgató rudak gyári állapotban vannak, nincs kopás, vagy lötyögés. A vezérmű láncban 100.000 km van. (Így az egyébként is ritka típushibák 320.000 km-nél megszűntetésre kerültek, illetve az is látható, hogy 5-600.000 km-ig nem is lesz komolyabb hiba.) Az első négy befecskendező korrekciós tényezője 1, 01%, az 5-6. pedig 1, 04% és 1, 05%. (Ezek vastagon az új alkatrészek tűrésén belül vannak.) A klíma 12 év után (65%-ról!) frissen töltve, tökéletesen hűt. Újszerűek akkumulátorok és fékek tárcsák és betétek egyaránt. A légrugók közül csak a jobb első nem volt még cserélve. A kompresszor is újszerű. Szakszervizben saját költségre átvizsgálható. (Tudok benne segíteni.) Azért adom el, mert már nagyon keveset használom, a garázsban meg csak foglalja a helyet. Nem kenyérre kell a pénz, ráadásul nagy a szerelem köztünk. Tudom, hogy bármikor beleülhetek és a világ végére is elvisz, meg vissza is hoz (1000 km-es hatótávval), mert úgy volt használva és karbantartva. A kényelmét (légrugózás, masszírozós bőrülések, csend, vezetéstámogató rendszerek) leírni nem lehet, igazán megérteni és megérezni csak az 1000 km-es utazások során lehet, mert nem fáradsz el 8-10 óra utazást követően sem. Az eleganciája és szépsége tagadhatatlan, ma is megfordulnak utána. Szerintem az egyik legszebb kombi, amit valaha gyártottak - a képek pedig önmagukért beszélnek. Az ár relatíve magas, de nem kilométert és kort, hanem állapotot, használati értéket és felszereltséget kell venni. Ezt az autót valóban jó vétel ennyiért megvenni. Nem neppertől van, nincs zsákbamacska, és nem kell majd a gatyádat is rákölteni. Az út szélén sem fog otthagyni. Ez az ár már nem nagyon alkuképes, de kizárólag az autó mellett állva, készpénzzel a kézben, valamit még tudok engedni. Magánszemélytől magánszemélynek.