MERCEDES-BENZ E 350 CDI T 4MATIC BlueEFFICIENCY Elegance (Automata)

MERCEDES-BENZ E 350 CDI T 4MATIC BlueEFFICIENCY Elegance (Automata)
Ár, költségek
Vételár:
4 999 999 Ft
Vételár EUR:
€ 12 891
Általános adatok
Évjárat:2010/9
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Kombi
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:326 500 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Barna (metál)
Kárpit színe (1):Bézs
Saját tömeg:1 990 kg
Teljes tömeg:2 565 kg
Csomagtartó:695 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:2 987 cm³
Teljesítmény:170 kW, 231 LE
Henger-elrendezés:V
Hajtás:Összkerék
Sebességváltó:Automata (7 fokozatú tiptronic)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2024/6
Abroncs
Nyári gumi méret:245/45 R 17

Beltér

  • bőr belső
  • távirányítással ledönthető hátsó üléstámla
  • faberakás
  • full extra
  • fűthető első ülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • automatikusan sötétedő belső tükör
  • masszírozós ülés
  • hűthető kesztyűtartó
  • multifunkciós kormánykerék
  • állítható combtámasz
  • deréktámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • bőrkormány
  • hangvezérlés
  • csomag rögzítő
  • függönylégzsák
  • ISOFIX rendszer
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • térdlégzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • tolatóradar
  • távolsági fényszóró asszisztens
  • elektronikus futómű hangolás
  • első-hátsó parkolóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • ütközés veszélyre felkészítő rendszer
  • EBD/EBV (elektronikus fékerő-elosztó)
  • tábla-felismerő funkció
  • holttér-figyelő rendszer
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • rablásgátló
  • indításgátló (immobiliser)
  • sávváltó asszisztens
  • visszagurulás-gátló
  • fékasszisztens
  • MSR (motorféknyomaték szabályzás)
  • fáradtságérzékelő
  • radaros fékasszisztens
  • távolságtartó tempomat
  • koccanásgátló
  • parkolóasszisztens
  • vészfék asszisztens
  • centrálzár
  • szervokormány
  • részecskeszűrő
  • állítható felfüggesztés
  • sebességfüggő szervókormány
  • pót üzemanyagtartály

Kültér

  • automatikusan sötétedő külső tükör
  • elektromos csomagtérajtó-mozgatás
  • elektromosan behajtható külső tükrök
  • fűthető ablakmosó fúvókák
  • xenon fényszóró
  • automata fényszórókapcsolás
  • automata távfény
  • bekanyarodási segédfény
  • kanyarkövető fényszóró
  • menetfény
  • esőszenzor
  • fényszórómosó
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • tetőcsomagtartó
  • pótkerék

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • GPS (navigáció)
  • bluetooth-os kihangosító
  • gyári erősítő
  • 8 hangszóró
  • HIFI
  • kormányról vezérelhető hifi
  • multifunkcionális kijelző

Leírás

Járműgépész tulajdonostól eladó egy gyönyörű állapotú, ritka és ízléses szín-összeállítású, GIORGIO ARMANI LIMITED EDITION kombi. (Ez világosbarna metál fényezést, sötétített üvegeket, bézs marhabőr üléskárpitot és nyitott pórusú kőrisfa betéteket jelent.) Minden olyan extra benne van, aminek értelme van. A fontosabbak: 4MATIC, ADAPTIVE BRAKE, AIRMATIC, ASSYST PLUS, ATTENTION ASSIST, AUTO-LIGHT, CLIMATRONIC, DIRECT SELECT, DISTRONIC PLUS, DRIVE-DYNAMIC MULTICONTOUR FRONT SEATS, EASY-PACK, HOLD-FUNCTION, NECK PRO, PARKTRONIC, PRE SAFE, PULSE, SPEEDTRONIC, THERMATIC. Újonnan 100.000 EUR volt az ára, nem véletlenül. Az autó törésmentes, mindenhol az eredeti fényezés van rajta, amit kerámia bevonat véd. Apróbb karcolások és horzsolások természetesen vannak rajta, hiszen 13 éves az autó. A rozsda ismeretlen fogalom. Műbizonylatos ablakfóliázás, tetősín és opcionális tetőcsomagtartó. Komolyabb szervizelés kizárólag hozzáértő márkaszervizben történt, a köztes olaj-, szűrő- és fékcserék pedig egy kiváló szakembernél. (A nagy szervizeket tapasztalataim alapján érdemes nagy ívben elkerülni. A nagy cégér nem feltétlen jelent hozzáértő, tapasztalt és lelkiismeretes alkalmazottakat.) Olajcsere maximum 15-20 ezer kilométerenként, PROLONG adalék minden olajhoz a teljes hajtásláncban. Kizárólag ÖMV MaxxMotion dízelt tankoltam bele és kapott mellé még Greenplus égésjavító adalékot is. Hét éve van nálam, 198.000 km-rel vettem, azóta Székesfehérvár-Budakeszi útvonalon használtam naponta. Hét év alatt egyetlen meghibásodás sem volt! Autópálya-országút, némi városi forgalom mellett, kulturált gyorshajtással az átlagfogyasztás 8-9 l/100 km. Taposva is nehéz 10 liter feletti átlagfogyasztást elérni. 6, 6 másodperc alatt van százon, ha kell és 200-zal is lehet vele utazni hosszabb távon, mert erre tervezték és ennek szellemében is gyártották. Új a szélvédő, az EGR szelep és a részecskeszűrő nyomáskülönbség szenzor, valamint az olajhűtő tömítés. Ez utóbbihoz a V blokk teljes belsejét le kellett bontani, úgyhogy ott minden tömítés új, az EGR csövek pedig ki lettek tisztítva. Nincs olajfolyás sehol, porszáraz a motor, nincs korom lerakódás a csövekben és egyéb járatokban. Gyönyörű a motor hangja, rezzenéstelenül húz és pörög. A fojtószelep mozgató rudak gyári állapotban vannak, nincs kopás, vagy lötyögés. A vezérmű láncban 100.000 km van. (Így az egyébként is ritka típushibák 320.000 km-nél megszűntetésre kerültek, illetve az is látható, hogy 5-600.000 km-ig nem is lesz komolyabb hiba.) Az első négy befecskendező korrekciós tényezője 1, 01%, az 5-6. pedig 1, 04% és 1, 05%. (Ezek vastagon az új alkatrészek tűrésén belül vannak.) A klíma 12 év után (65%-ról!) frissen töltve, tökéletesen hűt. Újszerűek akkumulátorok és fékek tárcsák és betétek egyaránt. A légrugók közül csak a jobb első nem volt még cserélve. A kompresszor is újszerű. Szakszervizben saját költségre átvizsgálható. (Tudok benne segíteni.) Azért adom el, mert már nagyon keveset használom, a garázsban meg csak foglalja a helyet. Nem kenyérre kell a pénz, ráadásul nagy a szerelem köztünk. Tudom, hogy bármikor beleülhetek és a világ végére is elvisz, meg vissza is hoz (1000 km-es hatótávval), mert úgy volt használva és karbantartva. A kényelmét (légrugózás, masszírozós bőrülések, csend, vezetéstámogató rendszerek) leírni nem lehet, igazán megérteni és megérezni csak az 1000 km-es utazások során lehet, mert nem fáradsz el 8-10 óra utazást követően sem. Az eleganciája és szépsége tagadhatatlan, ma is megfordulnak utána. Szerintem az egyik legszebb kombi, amit valaha gyártottak - a képek pedig önmagukért beszélnek. Az ár relatíve magas, de nem kilométert és kort, hanem állapotot, használati értéket és felszereltséget kell venni. Ezt az autót valóban jó vétel ennyiért megvenni. Nem neppertől van, nincs zsákbamacska, és nem kell majd a gatyádat is rákölteni. Az út szélén sem fog otthagyni. Ez az ár már nem nagyon alkuképes, de kizárólag az autó mellett állva, készpénzzel a kézben, valamit még tudok engedni. Magánszemélytől magánszemélynek.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • garantált km futás
  • garázsban tartott
  • nem dohányzó
  • rendszeresen karbantartott
  • törzskönyv
  • végig vezetett szervizkönyv

MERCEDES-BENZ E 350

Értékelés
Hogy tetszett:
5,0
Járművek átlagos kora:
15 év
Átlagos futott km:
142 667 km
Vélemények száma:
3 db



Katalógus adatok

MERCEDES-BENZ E 350 CDI T 4MATIC BlueEFFICIENCY Elegance (Automata)
Kategória
Felső középkategória
Szélesség
1 822 mm
Magasság
1 506 mm
Hosszúság
4 888 mm
Tengelytáv
2 854 mm
Üzemanyagtank
80 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
575 kg
Városi fogyasztás
9,4 l/100km
Országúti fogyasztás
6,1 l/100km
Vegyes fogyasztás
7,3 l/100km
CO2-kibocsátás
192 g/km
Végsebesség
240 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
7,2 s