Leírás
Kívül-belül szinte újszerű állapotban megőrzött darab. Az előző tulajdonosok és én is szinte kincsként kezelték, ez látszik is az állapotán. Magyarországon először forgalomba helyezett autó (2003.05.15.), két kulcs és kártya, összes könyv és leírás, 185ezer km-ig a Pappas-nál vezetett szervizkönyv, utána ausztriai szervizelés, szervizszámlákkal. Újkora óta lekövethető előélet, nem külföldről behozott ismeretlen múltú autó. Az utóbbi 1 évben kb 3 millió Ft lett ráköltve. Teljesen rozsda és törésmentes. Az autóban a legendás M113k motor van, mai napig ez az AMG által fejlesztett egyik legjobb erőforrás. Új hátsó Excide akkumulátor, új vízhűtő, új ablakmosó motor, új szelepfedél tömítések, 4 db új gumi (Hankook S1 Evo3, már az új fejlesztésű aramidszál erősítésű), gumicserénél futóműállítás, fékek újszerűek, friss szerviz (Mobil1-0w40 olaj, Mann szűrők) és ABC rendszer is leszervizelve, kapott hátra új szelepet, ez is garis, plusz futóműolaj átmosás, olaj és szűrő cserélve az új alkatrész beszerelésekor. Ekkor számítógépes ellenőrzésen is átesett, hibaüzenet nincs, az ABC futómű tesztelése is tökéletes eredménnyel zárult, 165Bar alá nem esik a nyomás. Motorolajat nem fogyasztja. A klíma nem jéghideg, hanem konkrétan hibernál, ha kicsit nem figyelsz oda. Legmagasabb felszereltség, távolságtartó adaptív tempomat, keyless-go kulcsnélküli nyitás/zárás/indítás, ABC futómű 3 magasság, normál és sport móddal, mindkét ülés MultiContour komfortülés millió irányban állítható (combtámasz, deréktámasz erőssége, magassága, válltámasz erőssége, magassága, oldaltámasz, fejtámla), ülésfűtés/szellőztetés/masszázs, memória, Bose hifi cd-tárral, bixenon fényszórók lámpamosóval, elől hátul parkolóradar, tükörbehajtás, softclose csomagtérzár, lehajtott tetővel a csomagtartóban tetőemelés a könnyebb pakolásért, szélfogó, teljes bőrkárpitozás ülések/ajtók/hátsórész, gyári riasztó emelésérzékelővel, kormányról és karral is lehet váltani. Az autónak félelmetes hangja van, menetteljesítménye lélegzetelállító. 0-100 4.4mp, de nem is ez a meglepő, hanem a rugalmasság és az, hogy addig gyorsul brutális hanggal és vehemenciával, ameddig nem veszed el a gázt. A közel 2 tonna ellenére nagyjából úgy viselkedik, mint egy ezer kilós sportautó, nem tolja az orrát, szűken is a fizikát meghazudtoló módon fordul, mindeközben luxuslimuzin kényelmével falja az utat, valahogy úgy tudnám leírni, mint egy Ferrari és egy Rolls-Royce szerelemgyermeke. Előbb fogy el a bátorság, mint az 500 lóerő és 710Nm nyomaték. Viszont nagyon barátságosan viselkedik, az elektronika kiválóan végzi a dolgát. A futómű feszes, viszont nem ráz, nem üt. Nem ázik be sehol, csomagtartó is olyan, mintha új lenne, a kárpitok, a padlólemez. Penész nincs, soha nem is volt. Az összes gyári szerszám, emelő benne van. Bármelyik szervizben bevizsgáltatható. Az autó a nevemen van. Cabrio csere érdekel max. 5 millióig. Csereár 11 millió. Friss vizsga április 11én volt. Telefonon elérhető vagyok. Az ár fix 9.800.000.- Ft.