Tavaly márciusban vettem ezt az autót egy MINI csoportból, és azóta megállás nélkül dolgoztam rajta. Szerintem sokan ismerik ezt az autót, még a Youtube-on is van róla fent videó. (régi:
https://youtu.be/uZPnoBUAAX4?si=ixRYduOe1panT3oG) Amit érdemes tudni az autóról, hogy pár éve teljesen fel lett újítva a motor, kb csak a motorblokk lett meghagyva. Azóta ilyen 45.000 kmt mentek vele. Én így vettem és beleraktam nagyjából 5.000 kmt 1 év alatt, szóval nem sokat mentem vele. Kaszniban 179xxx km van. Ez egy 2003-as R53: - 1.6 supercharged - tempomat - félbőr ülés - Xenon lámpa - multikormány - 17es felnik Amivel többet tud, mint egy gyári Cooper S: - 15%-kal kisebb kompresszor tárcsa (15% reduced pulley) - Wilwood fékrendszer - One-ball modolt kipufogó - Focal hangrendszer és Alpine fejegység, mélynyomó, hangkezelt az egész autó bitumen lapokkal (200k volt az egész rendszer, aki tudja ez milyen hangrendszer, annak nem kell szerintem magyarázni itt semmit) - LED-es menetfény - LED-es beltéri világítás és rendszám világítás - belső hangulatfény (simán kivehető, ha nem tetszik) - kilépő fény (Mini logó) - műszerfalon 2 plusz szenzor (kompresszor nyomás és akksi feszültség) - le lett szedve a hátsó ablaktörlő a szebb megjelenés miatt (de megvan az ablaktörlő, ha valaki vissza szeretné rakni) - kis ilyen apróságok Egy szett 2021es téli gumi van hozzá, ami alig használt. 200+ lóerő, sajnos padon nem voltam vele, biztos érdemes lenne megmérni és tunolni kicsit. Szervizelést illetően: volt egy nagyobb szervize tavaly novemberben (300k), kompresszorral volt baj, az rendbe lett rakva, illetve friss olaj meg fel lett töltve a klíma. Ezt papírral tudom igazolni. Gyakorlatilag hibátlan állapotban van az autó, minden működik rajta, az utolsó funkció is, még a kormányon a multimédia gombokat is megcsináltam, hogy menjen az Alpine fejegységgel. Egyedül ezt a sérülést tudom megemlíteni az elején, nem én csináltam, hanem az előző tulaj, de engem nem zavart, és annyi minden máson dolgoztam az autón, hogy nem vittem el. Hozzá kell tennem, hogy 20 éves autó, eltörik néha egy-egy műanyag benne, illetve érdemes időről-időre átnézetni, kicsit jobban kell vele foglalkozni. Ár: tavaly 2.3M vettem, mindennel együtt ráköltöttem 600-700e Forintot. Mindenáron nem szeretném eladni, szóval csak komoly érdeklődés esetén beszélgessünk. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.