Leírás
MINT AZ ÚJ! MÁSODIK TULAJDONOSTÓL, GARANTÁLT KM-ES, ÚJ KORÁTÓL MAGYARORSZÁGI 1.4-ES TWINPORT ASTRA ELADÓ ELEGÁNS CUKORFEHÉR SZÍNBEN! GYÖNYÖRŰ FÉNYE VAN, MINT A PORCELÁN! FRISSEN CSERÉLT VEZÉRLÉS: VEZÉRMŰLÁNC, FESZÍTŐK, OLAJ, OLAJSZŰRŐ, LEVEGŐSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ, GYÚJTÓGYERTYÁK! KLÍMA, ABS, ELEKTROMOS ABLAK, KÖZPONTI ZÁR, BŐRKORMÁNY, ÁLLÍTHATÓ ÜLÉS- ÉS KORMÁNYMAGASSÁG, TOLATÓRADAR! ÖSSZES GYÁRI KULCS + KULCSCÍMKE! MAGYAR SZERVIZKÖNYV, MAGYAR KEZELÉSI ÚTMUTATÓ, STB! Az autó első tulajdonosa 1946-os születésű képzőművész- tanár úriember, grafikus- és festőművész, pedagógus, egyetemi tanár, művészeti anatómus, író, a Magyar Művészeti Akadémia rendes és örökös tagja. Emellett számos díj és elismerés birtokosa: Barcsay-díj (1989), Mednyánszky-díj (1999), Magyar Köztársasági Ezüst Érdemkereszt (2005), A Magyar Érdemrend lovagkeresztje (2008), A Magyar Kultúra Lovagja (2022), a Wikipédia online enciklopédia oldalakon keresztül taglalja munkásságát. Az említett úriember 2008.04.29- én vette át 0 km-esen az autót Budapesten, az Opel Wallis Kerepesi úti szalonjában. Egészen 2023-ig használta, akkor új Opelbe számíttatta be a Wallisnál, így akkor az Opel Wallis tulajdonába és nevére került az autó (ezért hoz tulajdonosok számánál 3-at az Ügyfélkapu, ami valójában csak 2). Az Opel Wallistól vásároltuk meg mi akkor az autót, miután leinformáltuk az első tulajdonosát. Teljesen balesetmentes, sosem volt törve! Teljesen gyári, eredeti, sértetlen az alja is! Valós 175.000 km-t futott, ami garantált! Vezetett szervizkönyve, teljes fedélzeti irodalma és összes gyári kulcsa megvan, még a kulcscímke is! Tökéletes a fékje (a kézifék is!), koppanásmentes a futóműve! Kuplungja is hibátlan, könnyű, új autós, ott fog, ahol kell! Váltója könnyen kapcsolható, megvezetett, pontos, élvezet használni! Szervokormánya akár kisujjal is tekerhető, nagyon könnyű! Motorja mint az óramű! Nagyon halk, egyenletes járású! Egy gramm olajat sem fogyaszt, a kipufogójából egy gramm korom sem jön! Aranytiszta a motor belseje, itt nincs olajsár, nincsenek lerakódások a motorban! Köszönhető ez annak is, hogy mindig időben (10 ezer km-enként) le volt cserélve a motorban az olaj, és csak prémium minőségű olajakkal volt járatva a motor. A hűtőfolyadékhoz sem kell soha után tölteni! 2000 km-rel ezelőtt volt lecserélve a vezérlés ( a fotók között megtekinthető az ekkor készült fényképfelvétel, amelyen látszik, hogy milyen gyönyörű tiszta a motor belseje), a gyújtógyertyák (gyári Opel GM), valamint motorolaj és szűrő! Fél éves az akkumulátor, maximális feltöltöttségét mindig zöld színű lencse jelzi! Az utastérben a kárpitok újszerűek, tiszták, megvigyázottak, teljesen kopás- és szakadás mentesek! A tetőkárpit sem lóg sehol! Összes üvege, még az első szélvédő is az eredeti gyári Opel GM, ami használt autóknál nagyon ritka! Rendszeresen karbantartott, dohányzásmentes! Garázsban tartott autó! A rendszám sincs letakarva, Ügyfélkapun lekérdezhető! Friss műszak! 5-6 literes fogyasztás, legendás megbízhatóság, olcsó fenntartás! Teljesen költségmentes, csak bele kell ülni és használni!