Leírás
Eladóvá vált szeretett autóm, kihasználatlanság miatt. Amit az autóról tudni érdemes: Teljes motorgenerálon esett át a tavalyi évben. Gyakorlatilag olyan mintha új motorja lenne. Gyári dugattyúgyűrűkkel szereltettem, motor síkolva, nyomáspróbázva, új szelepszárszimeringek, új hengerfej- és szelepfedél tömítésekkel, karter tisztítva, újratömítve (Elring) Hihetetlen de AZ AUTÓBÓL AZ OLAJ SEHOL NEM FOLYIK! Főtengelyszimeringek cserélve. (Elring) Féltengelyszimering cserélve. (Elring) Új kuplung és új kinyomócsapágy (Valeo) Termosztát cserélve. Vezérlés egy éves, vízpumpával együtt de azóta alig futott az autó. (Continental+Hüpo) Lambdaszonda (hátsó) cserélve, önindító 2 éves. Gyertyák és a trafó is kb másfél éves. Szervó-és fékolaj, fagyálló frissen cserélve. Olajszerviz rendszeresen, évente megvolt rajta. Hátsó gátlók és rugók frissen cserélve (Kayaba) Első rugók és toronycsapágyak új porvédőkkel+első stabpálca+stabszilentekkel együtt cserélve. (Lemfölder) Hátsó kipufogó dob+ flexibilis cső cserélve. (Polmo) Új gyújtáskapcsoló. Az autó klímája rendszeresen töltve, karbantartva. Polírozott lámpák, hátsó ködlámpás. Az autó törésmentes. A kasztni sehol nem rohad, bölcső, lengőkarok épek. A belső tetőkárpit helyenként elengedett, az foglalkozós. Téligumi szettje KUMHO tökéletes állapotban (195/60/15) Valós 193.000 km. Eladóvá vált szeretett autóm, kihasználatlanság miatt. Amit az autóról tudni érdemes: Teljes motorgenerálon esett át a tavalyi évben. Gyakorlatilag olyan mintha új motorja lenne. Gyári dugattyúgyűrűkkel szereltettem, motor síkolva, nyomáspróbázva, új szelepszárszimeringek, új hengerfej- és szelepfedél tömítésekkel, karter tisztítva, újratömítve (Elring) Hihetetlen de AZ AUTÓBÓL AZ OLAJ SEHOL NEM FOLYIK! Főtengelyszimeringek cserélve. (Elring) Féltengelyszimering cserélve. (Elring) Új kuplung és új kinyomócsapágy (Valeo) Termosztát cserélve. Vezérlés egy éves, vízpumpával együtt de azóta alig futott az autó. (Continental+Hüpo) Lambdaszonda (hátsó) cserélve, önindító 2 éves. Gyertyák és a trafó is kb másfél éves. Szervó-és fékolaj, fagyálló frissen cserélve. Olajszerviz rendszeresen, évente megvolt rajta. Hátsó gátlók és rugók frissen cserélve (Kayaba) Első rugók és toronycsapágyak új porvédőkkel+első stabpálca+stabszilentekkel együtt cserélve. (Lemfölder) Hátsó kipufogó dob+ flexibilis cső cserélve. (Polmo) Új gyújtáskapcsoló. Az autó klímája rendszeresen töltve, karbantartva. Polírozott lámpák, hátsó ködlámpás. Az autó törésmentes. A kasztni sehol nem rohad, bölcső, lengőkarok épek. A belső tetőkárpit helyenként elengedett, az foglalkozós. Téligumi szettje KUMHO tökéletes állapotban (195/60/15) Valós 193.000 km Mivel autóalkatrészekkel foglalkozom ezért a beépített alkatrészek, és maga a beépítés is folyamatosan felügyelt volt részemről az utóbbi években. Ez a kis G Astra a szívem csücske, pont ezért nagyon sokat volt vele foglalkozva, de sajnos kihasználni úgy ahogyan őt kellene, érdemben nem tudom. Szeretném, hogy jó kezekben legyen ha már ennyit fordítottam rá, biztosan megbízható és hű társa lesz a mindennapokban annak aki egy igazán jó G Astrát akar magának. A szerelések nagyrészét számlával igazolni tudom de a pénz mellett a szívem van benne igazán. Az ár megjelölés szerint alkuképes csak, argo stílusú piacozók, alkudozók kérem ne is keressenek. Ár/érték arányban ennek a kocsinak párja nincs a piacon.