PEUGEOT RCZ 2.0 HDi

PEUGEOT RCZ 2.0 HDi
Ár, költségek
Vételár:
3 895 000 Ft
Vételár EUR:
€ 9 913
Általános adatok
Évjárat:2010/5
Állapot:Normál
Kivitel:Coupe
Nemzetközi járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a nemzetközi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Hazai járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a magyarországi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Jármű adatok
Km. óra állás:225 223 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:2
Szín:Fekete
Kárpit színe (1):Fekete
Kárpit színe (2):Fekete
Saját tömeg:1 370 kg
Teljes tömeg:1 825 kg
Csomagtartó:321 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:1 997 cm³
Teljesítmény:120 kW, 163 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó:Manuális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2024/4
Abroncs
Nyári gumi méret:235/45 R 18

Beltér

  • bőr belső
  • dönthető utasülések
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • automatikusan sötétedő belső tükör
  • hűthető kesztyűtartó
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • elektromos ülésállítás utasoldal
  • bőrkormány
  • csomag rögzítő
  • ISOFIX rendszer
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer
  • sportülések

Kültér

  • elektromosan behajtható külső tükrök
  • ködlámpa
  • xenon fényszóró
  • automata fényszórókapcsolás
  • kanyarkövető fényszóró
  • esőszenzor
  • gyalogos légzsák
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • defektjavító készlet

Műszaki

  • első-hátsó parkolóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • tempomat
  • indításgátló (immobiliser)
  • visszagurulás-gátló
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány
  • chiptuning
  • sebességfüggő szervókormány

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • DVD
  • GPS (navigáció)
  • bluetooth-os kihangosító
  • USB csatlakozó
  • MP3 lejátszás

Leírás

Eladó mini zsebrakétám! 2016-tól a tulajdonunkat képezi. Fúrt mart Féktárcsa garnitúra a hozzá tartozó Fékbetétekkel. A Chip ehhez az autóhoz lett meg írva amit kb 2 hét teszt vezetés mellett finom hangulgótunk és módosítottunk többször, hogy az autó elérje a jelenlegi teljesítményét! Hangsúlyozom, hogy ez nem az előre meg írt standard program amit ezekre a motorokra rá parkolnak. Értelem szerűen minden chipes művelet előtti, hozzá tartozó kötelezettség is ki iktatva. Nem volt mérő padon így nem akarok mindenféle lóerő számokba bocsátkozni, de iszonyat erős és nyomatékos lett az autó. Kereteken belül maximalizáltuk a teljesítményt, hogy az ne legyen káros a motornak. Sokakat el riasztja a Chip fogalma, de Chip és Chip között is lehet nagy a különbség. Ezt sztem nagyon el kaptuk! Aki a gyári verziót szereti az ne ezt az autót nézze ki magának. Úgy emlékszem, hogy a gyári verzió is elég erős és nyomatékos volt. Ez az autó most érzetre olyan mint ha 1, 5x erősebb lenne a gyárinál. Már 7 éve ezekkel a beállításokkal megy az autó hibátlanul! Nem tudom, hogy biztosan szeretném e az autót eladni, de sokat tartózkodunk külföldön és van, hogy hosszú időt áll. Harmadik autónak van használva. Már egy pár autó meg fordúlt nálunk amióta ez a kis méreg zsák meg van, de ezt még nem volt szívem eladni. Most se vagyok benne biztos. : ( 7 éve volt fóliázva és az Enteriőr rá ki találva. Most 2 hete le szedettem a régi fóliát és újra fóliáztattam ugyan azt ami volt minimális módosításokkal. Valakinek tetszik valakinek nem. Ez ilyen. Nekem így tetszik 7 év után is. 189.000-nél kompletten vezérlés cserélve. Ennek a motornak a rák fenéje az üzemanyag adagoló rendszer, amit a gyárban szándékosan így találtak ki, hogy a teflon bevonatú része szép lassan kopjon és küldje be az egész rendszerbe, így tönkre téve a motort. Ezt nagyon kevesen tudják, de szerencsére olyan emberhez került aki az utolsó csavarig ismeri ezt a motort és megszállottja így ezt is ki cseréltük egy olyan verzióra ami ezeket a hibákat és kopásokat már kiaknázza. Nem rám akarták erőltetni ezeket a csere dolgokat mert ez a Diesel Motor mágus a barátom és neki ez non profit volt. Nem lőtt nagy bakot mert ismétlem, hogy 7 éve hibátlanúl működik az autó! Hátsó Bilstein lengés csillapítót kapott, gömbfejet cseréltem rajta és olajat rendszeresen. Ennyi. Nem kellett hozzá nyúljak az autóhoz. Amit a gyár ki adott ezzel az autóval maximális extrát az mind benne van. 2db gyári kulcs. Sokat járunk külföldre és most nagyon úgy néz ki, hogy maradunk is hosszabb távon így megfontolásra vettem az eladást. Ha meg marad se baj. Ez az idő múltával csak drágább lesz. Ha még is gazdit váltana, bízom benne, hogy legalább olyan gazdája lesz mint én! A bele tett kilométer nagy részét pályán használtam mert nagyon de nagyon de nagyon fekszi az utat és a nyomaték teljesítmény mosolyt csal az ember arcára ebben a kis autóban! : )) Adok hozzá plusz egy téli gumi garnitúrát is.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • frissen szervizelt
  • garantált km futás
  • törzskönyv

Autónavigátor.hu




Katalógus adatok

PEUGEOT RCZ 2.0 HDi
Kategória
Felső középkategória
Szélesség
1 845 mm
Magasság
1 359 mm
Hosszúság
4 287 mm
Tengelytáv
2 612 mm
Üzemanyagtank
55 liter
Fordulási kör átmérője
10 m
Hasznos teher
455 kg
Városi fogyasztás
6,8 l/100km
Országúti fogyasztás
4,5 l/100km
Vegyes fogyasztás
5,3 l/100km
CO2-kibocsátás
139 g/km
Végsebesség
220 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
8,2 s