Leírás
update: Hátsó futómű felújtás történt 2023.12.01-én: rugók, gátlók, lengőkarok, stabilizátorok. 2024: január elején: 2db lengőkar szilent cserélve elől, hátul bal hátsó féknyereg csere, egr cső és egr hűtő csere. olaj/olajszűrő/légszűrő/üzemanyag/pollenszűrőcsere 2023.11.18-án. Az autó rendszeresen karbantartott példány, hazai első forgalomba helyezésű. Ez nem tekert órás autó (bármely autónál javaslom egyébként a JSZP használatot: rendszám alapú lekérdező). Ez gyakorlatilag egy V-ös Golf 'átemblémázva', ha indít a kedves olvasó egy keresést ezekkel a paraméterekkel (Combi/Variant Skoda Octavia, VW Golf, 2006-2008 évjárat, automata váltó, dízelmotor), akkor nagyjából 10 találat lesz, ez kínálat alján lesz, de biztos vagyok benne, hogy az egyik legjobb, leginkább karbantartott példány. pl. DSG váltóolaj cserét számlával tudom igazolni. Még egy fontos részlet, hogy HIVATALOSAN! átépített (nyilvántartásba és forgalmiba bejegyezve) autóról beszélünk (gyárilag manuális volt, 2011-ben lett DSG-s, azóta kb 200e+ km lett megtéve, probléma nélkül), váltóban rendszeresen volt olaj cserélve, utoljára kb 30e km-el ezelőtt. Szépen is vált. A kasztniján vannak sérülések, nem patika, de nem rozsdásodik. 2020 májusában ez volt a hirdetés szövege, amikor megvettem a kocsit: Eladó egy 2007-es (de már 2008-as modellévű) Octavia2 1.9PD kombi DSG váltóval. Futott km 363000, nálam ebből kb 250000-et ment, sokat autópályán. Olajcsere 15ezrenként volt mindig, váltóolaj is szigorúan 60ezrenként ki volt cserélve, ennek is köszönhetően most is szépen működik. Olajszűrő mindig gyári, váltóban az olaj is. Belseje szakadásmentes, tiszta, kopás is kevés helyen észrevehető. Ülések nincsenek kiülve. Felszereltsége: 16-os alufelni, xenon-lámpa (2 hónapos gyári izzókkal), első ülésfűtés, MAXI-DOT kijelző, bőr multikormány, tempomat, hátsó tolatóradar, fűtött ablakmosó fúvókák. Kétzónás digitális klíma is van, gyengén működik (MOST KIFOGÁSTALANUL JÓL MŰKÖDIK!). Sérülés: a hátsó lökhárító jobb sarkával letolattam egy oszlopot, lejött a festék egy függőleges csíkban. Az autó ezen kívül sérülésmentes, törve tudtommal sosem volt, biztosítási történet lekérdezhető. Korrózió: nincs látható, az első kerekek mögött kerékjárati ív rendszeresen takarítva volt (AZÓTA ÁLTALAM IS). Frissen cserélt motorolaj. Első fékek kb 8 hónaposak, egy idióta mániám miatt gyári a tárcsa és a betét is. Az előző, szintén gyári betét/tárcsa kombó nálam elment 100000 km felett. Az autó napközben a X. kerületben tekinthető meg, esténként pedig D. ban, vagy megbeszélt helyen. Napközben a X. kerületben próbaút nem mindig lehetséges, annyit nem tudok lógni a munkahelyemről: -) Adok hozzá 4 téligumit is, most nyáriak vannak a felnin. Kérem, a mennyit-engedsz-a- feléből kérdésekkel se keressen senki, ne raboljuk egymás idejét. Továbbá kérem csak olyan keressen, aki el tudja fogadni, hogy nem új az autó, ne számoljuk a kőfelverődéseket, az apróbb parkolási nyomokat, stb. BXE motorkódos autó, a hajtókarcsapágyak (típushiba) már cserélve lettek korábban, így azzal nem lesz gond. PD elemek is felújítottak.