Leírás
Ez itt egy nagyon hosszú leírás lesz, egyrészt mert egyik betegségem ez az autó, másrészt mert röviden nem érdemes írni róla. Első tulajdonosként gurultam ki az autóval a Wolf Auto székesfehérvári szalonjából. Minden szempontból álomautó volt és az is marad. A létező minden értelmes extrát belerendeltem. meg ami nem az azt is:) A műszerfal digitális, ami nagyon ritka. Az autó belseje már a ráncfelvarrottéval megegyező. A vezetőülés masszírozós, hátul is ülésfűtéses, plusz alvócsomag (lehajtható oldalsó fejtámla, takarók, tartóval). Hátsó ablakok rolósak, de fóliázottak is. Hátul az USB csatlakozók mellett van egy 230V-os csatlakozó is. Láblengetős csomagtérnyitás (jól használható). Csomagtartóban minden létező hálórendszer, rögzítők benne vannak. Skodás okosságok is mindenhol pipa (esernyők az ajtóban, jégkaparó a tanksapkában stb. stb.) Minden feliratot leszedettem. Jelek és ablakkeretek feketére fóliázva. Egyébként gyári az autó. Egyszerűen mindenre alkalmas: kényelmes családi utazós, üzleti szedán és ha kell brutálisan megy. Minden szerviz időben meg lett csinálva, plusz számlával tudom igazolni, hogy 5-15-30-45 és 60 ezer kilóméternél olaj és társai is cserélve lettek, ahogy illik. Legutóbb a váltóolaj is ki lett cserélve (ez sem kötelező, de én egészségesebbnek éreztem így). Ebben már a 7 sebesség DSG van! Sérülésmentes, valóban megkímélt, amikor sokat használtam főleg autópályán. Sajnos egyáltalán nincs kihasználva, ezért lett eladó (de már most bánom az egészet). Olyan tér van benne mindenhol, ami egyszerűen megszokhatatlanul sok, de nagyon jó! A DSG-n csak egyet kell húzni és egyből mindig, mindenhol megindul, de olyan igazán fejletépősen. Az állóhelyzeti fűtés is gyári extra benne, ami távszabályzóról és applikációból is elindítható. Az app-ből egyébként nyitható, zárható az autó, szellőztetés is indítható, meg rengeteg infó kiolvasható. Az összkerék parádé, mindenhol elfordul, plusz biztonság télen (ha lesz még olyan), furcsa ez után elsőkerekest vezetni. Tényleg nincs gyenge pontja, vagy hátránya. A fogyasztás sem az: minden az egyénen múlik, lehet vele 7 literrel pályázni, meg 12-vel is járni. Ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb választás, mert tényleg mindent tud, amit autótól ember várhat (na jó nem kabrió, de azért az már tényleg sok lenne). Nem régen kapott egy komoly kozmetikát és kerámia bevonatot.