SUBARU WRX

SUBARU WRX
Ár, költségek
Vételár:
6 500 000 Ft
Vételár EUR:
€ 16 543
Általános adatok
Évjárat:2005/11
Állapot:Normál
Kivitel:Lépcsőshátú
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:187 000 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:4
Szín:Ezüst
Saját tömeg:1 350 kg
Teljes tömeg:1 800 kg
Klíma fajtája:Automata klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:2 500 cm³
Teljesítmény:169 kW, 230 LE
Hajtás:Állandó összkerék
Sebességváltó:Manuális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/6

Műszaki

  • ABS (blokkolásgátló)

Beltér

  • ISOFIX rendszer
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák

Kültér

  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • könnyűfém felni

Leírás

A már sokak által ismert, sok hobbi kontra kevés szabadidő probléma miatt, eladóvá vált a több mint 10 éve a tulajdonomban lévő impreza. A motorja kb. 10.000km-t futott a Huber Viktornál ÚJ alkatrészekből építve. (Új Sti blokk, kovidugó, kovihajtókar, STI főtengely, STI Hengerfejek revíziózva, Cosworth hengerfejtömítés, ARP csavarok, gyári tömítéskészlet. A log alapján kb. 350/500, nem volt padon.) Váltó: 2008 utáni DCCD 6-os STI, a DCCD nincs bekötve, nekem azért kellett ez a váltó, mert ráuntam, hogy az ötös állandóan lefogazott. Kilométeróra ABS jelesre átalakítva, GPS-el behangolva (ténylegeset mutat), így bármilyen váltó felrakható, lesz sebességmérés. A félreértések elkerülése végett, mielőtt elindulnál megnézni, kérlek következőket figyelmesen olvasd el: Az autó lassan 19 éves, nem egy lerúgott sz.r, de ne várj szalonállapotot. Nem volt pályabejáró, vagy tréningautó, a kerékszettek csak "hobbiból" vannak hozzá. Sajnos pár éve fogtam vele egy őzet, így a lökös nem a legszebb, de adok hozzá egy másikat. Hozhatsz festékmérőt, de elmondom magamtól, hogy mely elemek voltak festve, ez az áron nem változtat. Mint írtam, több mint 10 éve nálam van, végigjártam vele a "dolgokat." Fotelszakértőkre, a gugliról kiokosodott, felületes tudású "szakemberek" okosságaira nem vagyok kíváncsi, viszont komoly, korrekt érdeklődők kérdéseire szivesen válaszolok. A "jó lenne, de nincs pénzem rá", "kezdő rallypilóták", "fél éves a jogsim, de apa adott rá pénzt" típusú kollégákkal, ha lehet, ne raboljuk egymás idejét. Kipróbálás természetesen lehetséges, ha én is bent ülök. Mint ahogyan minden, avatatlan kezek között ez sem örök élet, tehát az autó átvétele után további reklamációnak nincs helye, ne akarj másnap jönni, hogy letörted a váltót róla. Ez az adásvételiben is rögzítésre kerül. "megtekintett állapotban". Az utolsó képen szereplő kerekek (természetesen mind szett) nem a vételár részei, de külön megegyezés szerint az autóval megvásárolhatóak. Külön csak akkor eladóak, ha az autó már elkelt. Nem minden áron eladó, alku, normális keretek között, az autó mellett állva belefér. A "mennyi a vége" "3-mat adok, és most induok" típusú kollégákra sem vagyok kíváncsi. Kérem mielőtt felhívsz, vagy elindulsz ezeket vedd figyelembe! Köszönöm! Csere érdekel: Sprinter 906 csak v6 cdi, minimum 5 személyes, klímás, legalább 2, 8t horog, normál állapotú.

SUBARU WRX

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
21 év
Átlagos futott km:
103 953 km
Vélemények száma:
59 db