Leírás
Az autó 2014-ben júniusában, Dániában újonnan lett forgalomba helyezve. Én a második gazdája vagyok és 2014. októberben vettem, mindösszesen 3.000 km-es, igazolt és hiteles futásteljesítménnyel. Az 5 éves gyári garancia lejártáig a Subaru Dunaautóba szervizeltettem, de a 15.000 km olajcsere periódus közepén mindig egy plusz olajcsere lett általam elvégeztetve. Az 5 év letelte után először Vajna Zoltán szervizelte, majd 2020-tól a Dyno Project vették át a kocsi karbantartását és végezték a lentebb leírt motorátalakítást. A motorvezérlő programot Mátrai Gábor telepítette. A kocsiban jelenleg 170000km futásteljesítmény van. A megtett kilóméterek nagy százaléka Velence és Budapest között autópályán lett belerakva. A kocsi 3M fóliával fóliázott, mely 1 éve lett felhelyezve. Eredeti színe sötét grafit szürke. A bal hátsó sárvédőn egy enyhe horpadás volt, illetve az első lökhárító eleje lett kisebb mértékben javítva egy mókus elütése miatt, a többi elem gyári és sérülésmentes. 148. 000 km megtétele után teljesen felújíttattam a motort és a futóművet. Itt nem csak a teljesítménynövelés, hanem a motor eredendő gyári gyengeségeinek a kijavítása volt a cél. Az átalakítás nagyon jól síkerült, egy mindennapi használatra is alkalmas, kifejezetten élvezetesen vezethető, a gyárihoz képest sokkal jobban kezelhető és nem utolsó sorban egy jóval erősebb és robbanékonyabb kocsi lett a végeredmény. Jelenleg padon mért teljesítménye 402 LE, és 575 Nm. Az építésnél felhasznált legmagasabb minőségű, főbb alkatrészek, nagyságrendi listája: - RCM 450-es turbó - RCM kovácsolt alumínium dugattyúk - ACL főtengely csapágysor - RCM hengerfejtömítés - RCM hengerfej csavarok - ASNU 750-es befecskendező fejek - 12 mm-es olajpumpa - COBB kipufogó rendszer, sport katalizátorral - ECUTEK motorvezérlő program - Bilstein lengéscsillapítók - STI rugószett - DBA alumínium közép részű féktárcsa előre - Projekt M fékbetétek A fotón látható 18-as, 2021-es szériájú, egyedi OZ felni csak 400. 000 HUF felár (eladási ár felett) fizetése ellenében jár a kocsihoz. Amivel az adott áron vihető: gyári 18-as felni 80%-os Goodyear téli gumival szerelve. A nyári szett egy szintén Goodyear márkájú, 50%-os kopottságú gumival, egy 18-as, újszerű (általam 2019-ben vett) Japan Racing felnin szerelve. A gyári kipufogó rendszert adom a kocsihoz. Olajcsere periódus 5-6.000 kilométerenként Motul 15-50-es 300 V competition olajjal lett elvégezve. A műszerfal felső óraegységének borítása bőrözve, piros cérnavarrással díszítve. Az ára: 12.900.000 HUF További információkat a +36 20 97 97 001-es telefonszámon tudok adni. (10-18 óra között, kivéve vasárnap és ünnepnap)