Leírás
Sivatagot meghódító, vérbeli terepjáró került eladósorba a Sandlandernél. Az összkerekes, európai Toyota Land Cruiser 2001-ben került forgalomba, mindössze 170343 ezer kilométert futott, s tökéletes állapotban van. Kimagasló off road képességgel, első és hátsó differenciálzárral, snorkellel, Old Man Emu futóművel (5 centiméteres emelés) és nyitható tetővel is rendelkezik. Az első német tulajdonosától vette meg sok-sok évvel ezelőtt a magyar gazdája a Toyotát, amely igazi hobbiautóként szolgált, sivatagi túrákon vettek részt vele. A tökéletes, remek kondiban lévő, száz százalékban korróziómentes járművet 4, 2 literes, 167 lóerős turbó diesel motor hajtja, a rendkívül megbízható technikához ötsebességes manuális váltó és kapcsolható 4x4-es hajtás dukál. A Land Cruiser vérbeli dűnejáróként kimagasló off road képességekkel bír. Első és hátsó differenciálzárral rendelkezik, ellátták Safari snorkellel, az Old Man Emu futóműve pedig 5 centiméteres emelést eredményezett. Van 3, 5 tonna teherbírású vonóhorog, klíma, a keréktárcsákon pedig 285/75 16-os BFGoodrich MT KM3 gumiabroncs feszül. Eredetileg sötétkék volt a derék Land Cruiser, de a magyar tulajdonosa úgy gondolta, a bézs a jó szín hozzá, így az autót apróra szedték, s kívül-belül átfestették. A profi munka minőségéről mindent elmond, egyetlen kis darabján sem lehet észrevenni, hogy változtattak rajta. Külön érdekessége és talán a legkülönlegesebb tulajdonsága a modellnek, hogy Webasto motoros ponyva van a tetőn, így a klasszikus Fiat 500-ashoz hasonlóan az egész teteje nyitható, szinte kabrió a terepjáró. Ugyancsak finomság, hogy az autót hatszemélyesként vizsgáztatták. Az első sorban két ülés van, hátul viszont mindkét oldalon lehajtható pad található, ezeken négy ember fér el. Tegyük gyorsan hozzá: hosszabb utazásokhoz nem megfelelő ez a megoldás, de például kivinni a haverokat a vadászat helyszínére, tökéletes. A Toyota Land Cuiser HZJ71 készen áll a kalandokra. Nincs semmi teendő vele, csak bele kell ülni, beindítani és a nyakunkba vehetjük a világot.