Leírás
Kék'-ről, amit tudok: Kiskunmajsán vettem egy egyéni vállalkozótól, ahol kapott egy szervizt és karosszéria javítást (bővebb információt az új tulajdonos esetleg tőle tud majd szerezni, mert én tulajdonképpen eddig nem használtam). A karosszéria nem makulátlan (sajnos egyik sem az, a sokkal drágább benzinesemnél is jelentkeznek a Previák jellegzetes hibái), de egy megfelelő használat és ápolás mellett, valószínűleg a következő (2025. 09.) esedékes műszaki vizsgán sem kell foglalkozni karosszériamunkával. A fényezésen (pl. motorháztető, csomagtérajtó, bal első ajtó) vannak kisebb, nagyobb karcok, de összességében teljesen vállalható. Én a gyerekeimmel és az unokáimmal terveztem vele hosszabb, főleg nyári utakat és szerintem esztétikailag is alkalmas rá. A vásárlás előtt a futásteljesítménynek próbáltam utánanézni és valóságosnak láttam a km órában lévő adatot. A kocsit még fagyos időben vettem és abszolút hidegen is tökéletesen indult. A befecskendezőket, motor levegőnyomás- vákuum szenzorokat, EGR szelepet stb. ott javították és a vállalkozó garantálta az olajteknő szűrőkosár és turbó olajcső tisztítottságát is. Bal elöl lengéscsillapítót cseréltek és a fék is rendben van (nem kopottak a tárcsák és újszerűek a betétek). Hibakód nincs, a kocsi szépen megy, nem füstöl és a fedélzeti számítógép szerint a tömegéhez képest keveset (7-8l/100km) fogyaszt. A motor billenésgátló bakjának gyengülése miatt a motor kicsit induláskor rázkódik', de ettől tökéletesen használható. Van rajta vonóhorog, az utastér és ülések kárpitjai nem szakadtak, vagy koszosak. A két első és az elhúzható két oldalajtó ablakemelője is működik. A visszapillantó tükrök gombnyomással behajthatóak. A klíma ebben dupla rendszert jelent, tehát elöl a műszerfal alatt és jobb hátul is van egy hőcserélő és a rendszer üzemképes. A hátsó klíma hűtés-fűtés és szellőzés az utasok felől külön szabályozható. A tolatóradar, vagy annak a hangszórója sajnos nem működik és nem tudom, hogy mi az oka, biztosíték problémát nem láttam és ebbe nem is mélyedtem bele. Az olajcserét és a vezérlés cseréjét nem végeztem el, mert közbejött a benzines Previa és bár a fogyasztása sokkal kedvezőbb a benzinesemnél, de az eladás miatt nem is akarom már használni. A gumiabroncsok téliek és Toyota gyári alufelniken vannak. Nem volt hozzá, ezért csináltattam egy tartalék kulcsot és van egy gyári távirányítós kulcs is. A tankbeöntő fémcső ki lett cserélve újra, mert lyukas volt. A szélvédőn volt egy kis kavics felverődés, amit megjavíttattam, aztán jött a benzines. Aki egy a VW konszernétől nagyobb utasterű és csomagtartójú, szép megjelenésű 7 személyes egyterű autót szeretne, amiben nincs pl. kettőstömegű lendítőkerék, az jó típust keres. Sajnos ebben a kategóriában nem nagyon található alternatív megoldás, én már végigjártam az összes nagyobb Német, Francia, vagy Amerikai-Osztrák típust és végül emellett döntöttem, mint látható, kétszer is. A kocsi a nevemen van és kizárólag egy jelenlévő és magát igazolni tudó magánszemély részére, tulajdonjog átruházási szerződéssel, valamint a szerződésben szereplő kialkudott vételár átutalásával, vagy készpénzes egyösszegű átadásával lehetséges a gépkocsi megvásárlása. A gépkocsi rendszámát nem takartam ki és megadtam az alvázszámot is a lekérdezésekhez. Kérem, hogy bár -az új tulajdonos érdekében- hosszú a szöveg, de mielőtt felhívna olvassa el és komoly szándék, vagy plusz információ kérése esetén írjon nekem emailt, mert nem tudom bármikor felvenni a telefonomat.