VERSENYAUTÓ EGYEDI BMW E46 330Ci

VERSENYAUTÓ EGYEDI BMW E46 330Ci
Ár, költségek
Vételár:
5 199 999 Ft
Vételár EUR:
€ 13 235
Általános adatok
Évjárat:2002/9
Állapot:Kitűnő
Kivitel:Coupe
Nemzetközi járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a nemzetközi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Hazai járműelőélet
Informálódj az alvázszámról a magyarországi autó-előélet szolgáltatás használatához!
Jármű adatok
Km. óra állás:274 000 km
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal

Leírás

Eladó e46 330 Ci 2002-ből. 274e km, kívül m-pakk, belül elektromos félbőr m-pakk ülések, bi-xenon fényszórók felújítva új izzókkal, 120 cm led fényhíd, hátul facelift led lámpák, tetőablak, harman kardon hangrendszer, cd tár, fényszenzor, fényre sötétedő belső tükör, elektromos külső tükrök, tolatóradar, b oszloptól hátra sötétítve, pohártartó, sport kormány, és a lényeg: Motor: -m54b30 átnézve, ahova kellett új tömítések -VAC motorsportos olajpumpa (nem tekeredik le) -ACL race alapméretes hajtókarcsapágyak -friss 10w60 motul -6db új trafó -6db új gyertya -új légtömegmérő -új önindító -új szervószivattyú -hodysystem program 7200 tiltás, ami kell kiírva stb -gyári kipufogórendszer katikkal végdobot leszámítva. Hajtás: -extra könnyű 2 tárcsás tilton race kuplung (hihetetlen jó vele a karakterisztika) -nagycsillagos 5 gangos titánszinkronos zf váltó szokásos szivárgásoknál új szimering, olaj -új hardy -új váltótartó bakok -felújított kardán centírozva új felfüggesztővel -12 lamellás 4.1-es sperr difi saját e46 házában nincs áthegesztgetve e36 bölcsősre (Demó csinálta, tehát nem használt lamellákkal van összehányva, új minden, 700 km van benne, motul olajjal) -kevés km-es lógásmentes féltengelyek -ge szemes short shifter -fordított hidrós kézi fékerő szabályzóval végig fém fékcsővel kötve, kb 20 perc alatt nyomtalanul eltüntethető Fék, futómű: -mindenhol sárga stronglex (elől eltolt m3) poli szilent -lila plakettes legrövidebb kormánymű felújítva új csövekkel -új meyle hd első lengőkarok -hátul állítható lengőkar kerékdőléshez -porfestett bölcső, difi szilentnél megerősítve -bölcső bekötési pontok megerősítve -vastagszáras bilstein b14 állítható futómű új toronycsapágyakkal dadis motorsport által szelepelve, revíziózva (hátul is a vastagabbik egycsöves, nem a hoki amit manapság a b14 szetthez adnak) -állítható stabpálcák -porfestett felújított 20i fék új tárcsákkal betétekkel kis kerékhez -gyári 30i fék hibátlan tárcsákkal, hátul új betétekkel Az autót az utolsó csavarig én raktam össze, minden porcikáját ismerem. Kimész frt-re, pályanapra, drift edzésre vagy bármire, egész nap szétrúgod a végén pedig belövöd a klímát és gond nélkül hazamész vele. Átalakítás előtt gyári hétköznapi használatú kocsi volt, nincs évek óta rúgva. Jelenleg játszós géptető, bajuszlécek meg 1-2 dolog van rajta. Mindenből megvan a hibátlan gyári alkatrésze is plusz tartalék cuccok mint pl kormánymű, féltengelyek stb. Kérésre küldök több képet, beltérről jelenleg csak ez az egy van. A képeken látható kerékszett nem az autó tartozéka. Gyári 17 e46 alufelnivel vihető, van több 15-16 bmw alu-lemez szett is játszani, vagy akár új / használt hpl4 szemcsés everest hógumi, több szett pirelli vb-s szöges gumi stb ezek megbeszélés kérdése. Ha sokallod a vételárat egész nyugodtan görgess tovább vagy számolj utána, jelenlegi piac mellett alkatrész árban nem jön ki közel ennyire, nem beszélve a befektetett energiáról, időről. Kérlek titeket csak akkor keressetek, ha valóban komoly a szándék. Általában nem tudom felvenni a telefont, írj SMS-t és visszahívlak.