VOLKSWAGEN BEETLE 2.0 TDI Sport

VOLKSWAGEN BEETLE 2.0 TDI Sport
Ár, költségek
Vételár:
3 890 000 Ft
Vételár EUR:
€ 9 980
Általános adatok
Évjárat:2012/11
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Ferdehátú
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:217 000 km
Szállítható szem. száma:4 fő
Ajtók száma:3
Szín:Fehér
Kárpit színe (1):Sötétszürke
Kárpit színe (2):Fekete
Saját tömeg:1 010 kg
Teljes tömeg:1 670 kg
Csomagtartó:670 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Tető:Lemeztető
Motor adatok
Üzemanyag:Dízel
Hengerűrtartalom:1 989 cm³
Teljesítmény:102 kW, 139 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó:Manuális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/11
Abroncs
Nyári gumi méret:215/55 R 17
Téli gumi méret:215/55 R 16

Műszaki

  • tolatóradar
  • ABS (blokkolásgátló)
  • guminyomás-ellenőrző rendszer
  • centrálzár
  • riasztó
  • részecskeszűrő
  • sebességfüggő szervókormány

Beltér

  • középső kartámasz
  • multifunkciós kormánykerék
  • bőrkormány
  • digitális műszeregység
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • kikapcsolható légzsák
  • középső légzsák elöl
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Kültér

  • xenon fényszóró
  • menetfény
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni

Multimédia / Navigáció

  • rádió
  • DVD
  • GPS (navigáció)
  • 8 hangszóró
  • HIFI

Leírás

Eladóvá vált életem legjobb autója. Nem titok, azért, mert a pénz jobban kell, de az sem, hogy ha azzal kezded, hogy mennyi a felének a negyede, akkor a me szócskánál valahogy megszakad a vonal. Ilyen ez a mobiltelefon. VW Beetle, 2012 novemberi. 4 személyes, pedig sokkal kisebb autók ötszemélyesek, de a hagyomány ugyebár. A formája miatt kisautónak tűnik, de amúgy VI-os Golf alvázra épült, belül nagyon tágas és kényelmes, a csomagtér is elég mindenre. Ilyen autó biztosan nem jön szembe még egy a hazai utakon! Magyarországon ritka motorral és felszereltséggel. Az erőmű egy 2.0 TDI motor, 140 lóerővel, és komoly nyomatékkal. Nincs csipelve, de minek is? Gyárilag is megy, mint a szél, inkább arra figyelj, hogy ha elmerengsz a sztrádán, akkor csak az tűnik fel, hogy már mióta nem előzött meg senki A motor hangja ugyanis nem azt súgja, hogy gyááá, Apa, elég lesz mán, szakadok széjjelfele, inkább azt, hogy Van még ott lóerő, ahonnan ez jött. Amúgy városban pilinckázástól sem sértődik meg. Az átlagfogyasztás 6 liter alatt szokott lenni, nyilván, ha -10 fokban lemész az 500 méterre lévő közértbe, akkor mást fog mutatni. Főleg pályán, nulláson használtam, a munkahelyemre oda-vissza 60 km naponta. Az órában 215 ezer van, ami szerintem reális, évi kb. 20 ezer. Nem tekerészett. Magyarországon három éve fut velem, Ausztriából származik, Dornbirnból, ezt a szőnyegről tudom. Robi barátom hozta be nekem, ő is díszítette fel egyedileg. Van neki szervizkönyve, végig pöcsételve. Komoly zene van benne, gyári Fender muzsika. Én mondjuk sosem voltam az ablakot lehúzva, kikönyökölve bömböltetős fajta, de halkabban is lehet élvezni a hangzást. Led menetfény és xenon van a lámpában, ami sosem megy tönkre, kivéve tavaly, a két xenonizzó 60 ezer+munkadíj. Legalább ezzel sem lesz bajod úgy 10 évig megint. Törésmentes, a belső gyári állapotban van. Miután 11 éves, és a pesti utakon használtam/parkoltam, mikroszkóppal találhatsz apró hibákat a kasznin. De, tényleg nagyon közel kell menni. Akksit is cseréltem 2 éve. Két kerékgarnitúrával járok, mindkettő alufelnire szerelve, a nyári 17-es Kumho, amikor megvettem, még rajta voltak a pihék az oldalán, 2 év még biztos van benne. A 16-os télit fájdalmasabb bevallani, a 4 gumi majdnem 200 ezer volt, Pirelli Sottozero. Tavaly előtt vettem. Még az is lehet, hogy odaadom a 8 kerékkel, ha nem alkudozol. Hibalista: A bal visszapillantó motorja időnként hidegben nem húzza ki elsőre a tükröt teljesen. Mondtam a szerelőnek, azt javasolta, hogy inkább nyissam ki újra, ha kell, ő hozzá nem nyúl, minden alkatrész törékeny. Hát, ennyit tudok felsorolni. Friss vizsga van rajta, kértem egy alapos átvizsgálást is, azt mondták, nincs mihez nyúlni. Természetesen Te is átnézetheted, ahol szeretnéd. Olajcsere szerviz 3000 kilométerrel ezelőtt volt. Vezérlés 175 ezernél legutóbb. Nemrég cseréltek EGR-szelepet. Az ára alku nélkül 4, 19 millió. Használatbavételis okosság, autóbeszámítás nem játszik.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • első forgalomba helyezés Magyarországon
  • garantált km futás
  • vezetett szervizkönyv