Leírás
Eladóvá vált életem legjobb autója. Nem titok, azért, mert a pénz jobban kell, de az sem, hogy ha azzal kezded, hogy mennyi a felének a negyede, akkor a me szócskánál valahogy megszakad a vonal. Ilyen ez a mobiltelefon. VW Beetle, 2012 novemberi. 4 személyes, pedig sokkal kisebb autók ötszemélyesek, de a hagyomány ugyebár. A formája miatt kisautónak tűnik, de amúgy VI-os Golf alvázra épült, belül nagyon tágas és kényelmes, a csomagtér is elég mindenre. Ilyen autó biztosan nem jön szembe még egy a hazai utakon! Magyarországon ritka motorral és felszereltséggel. Az erőmű egy 2.0 TDI motor, 140 lóerővel, és komoly nyomatékkal. Nincs csipelve, de minek is? Gyárilag is megy, mint a szél, inkább arra figyelj, hogy ha elmerengsz a sztrádán, akkor csak az tűnik fel, hogy már mióta nem előzött meg senki A motor hangja ugyanis nem azt súgja, hogy gyááá, Apa, elég lesz mán, szakadok széjjelfele, inkább azt, hogy Van még ott lóerő, ahonnan ez jött. Amúgy városban pilinckázástól sem sértődik meg. Az átlagfogyasztás 6 liter alatt szokott lenni, nyilván, ha -10 fokban lemész az 500 méterre lévő közértbe, akkor mást fog mutatni. Főleg pályán, nulláson használtam, a munkahelyemre oda-vissza 60 km naponta. Az órában 215 ezer van, ami szerintem reális, évi kb. 20 ezer. Nem tekerészett. Magyarországon három éve fut velem, Ausztriából származik, Dornbirnból, ezt a szőnyegről tudom. Robi barátom hozta be nekem, ő is díszítette fel egyedileg. Van neki szervizkönyve, végig pöcsételve. Komoly zene van benne, gyári Fender muzsika. Én mondjuk sosem voltam az ablakot lehúzva, kikönyökölve bömböltetős fajta, de halkabban is lehet élvezni a hangzást. Led menetfény és xenon van a lámpában, ami sosem megy tönkre, kivéve tavaly, a két xenonizzó 60 ezer+munkadíj. Legalább ezzel sem lesz bajod úgy 10 évig megint. Törésmentes, a belső gyári állapotban van. Miután 11 éves, és a pesti utakon használtam/parkoltam, mikroszkóppal találhatsz apró hibákat a kasznin. De, tényleg nagyon közel kell menni. Akksit is cseréltem 2 éve. Két kerékgarnitúrával járok, mindkettő alufelnire szerelve, a nyári 17-es Kumho, amikor megvettem, még rajta voltak a pihék az oldalán, 2 év még biztos van benne. A 16-os télit fájdalmasabb bevallani, a 4 gumi majdnem 200 ezer volt, Pirelli Sottozero. Tavaly előtt vettem. Még az is lehet, hogy odaadom a 8 kerékkel, ha nem alkudozol. Hibalista: A bal visszapillantó motorja időnként hidegben nem húzza ki elsőre a tükröt teljesen. Mondtam a szerelőnek, azt javasolta, hogy inkább nyissam ki újra, ha kell, ő hozzá nem nyúl, minden alkatrész törékeny. Hát, ennyit tudok felsorolni. Friss vizsga van rajta, kértem egy alapos átvizsgálást is, azt mondták, nincs mihez nyúlni. Természetesen Te is átnézetheted, ahol szeretnéd. Olajcsere szerviz 3000 kilométerrel ezelőtt volt. Vezérlés 175 ezernél legutóbb. Nemrég cseréltek EGR-szelepet. Az ára alku nélkül 4, 19 millió. Használatbavételis okosság, autóbeszámítás nem játszik.