Leírás
Az autó mondhatni gyűjtői darab, Német kereső oldalakon 10.000 eurótól indul a hasonló állapotúaknak az ára. Még a biztosítékok is gyáriak benne. Karcmentes műszerfal! Akár befektetésnek is jó lehetőség, mert az áruk csak egyre magasabb lesz. Azért is írok el ennyi mindent, hogy fölöslegesen kérlek ne telefonálj, csak akkor, ha komolyan érdekel. Természetesen átvizsgálható akár szerelővel is, saját aknás műhelyemben. Mi második, hobbiautóként használtuk. A képeken az autó nincs lemosva vagy kikozmetikázva, így tároltam mindig, garázsban, szépen, tisztán. Ismerősök mindig meglepődtek, hogy 28 éves az autó és ilyen állapotban van. A motor 1.9 TurboDiesel ABL (legjobb) motorkód, semmi elektronika vagy motorvezérlés, a legegyszerűbb és egyik legjobb konstrukció. Ebben az évjáratban még nincs a drágán cserélhető kettős tömegű lendkerék. Karfás ülések, szakadásmentes kárpit (elől plusz védőhuzattal), kihúzható ágy, kisasztal, pohártartó, igazi kirándulós kisbusz. Sok alkatrész lett cserélve. Nem is tudom hol kezdjem. biztos nem fog eszembe jutni minden. Az elmúlt másfél évben a következők lettek cserélve: középső, és hátsó dob (BOSAL). A vezérlés stb. csakis Contitech (30ezer km múlva kell majd megint cserélni). 4 Bosch duratherm izzító gyertya. Szelepfedéltömítés, őninditó felújítás, Vakum pumpa tömítés, elől féktárcsák, és fékbetétek (TRW-gyári minőség). Hátul teljes dobfékkészlet. Ez még nincs beépítve, fékbetétek (BREMBO) munkahenger (TRW) fékdob (ZIMMERMANN), rugók stb. Liqui Moly diesel Leichtlauf 10W-40es olajat kap. Mindig prémium üzemanyagot kapott(mióta nálam van) + Metabond. Minőségi üvegfólia (2014től), műbizonylattal. Megvan az eredeti szervizkönyve, eredeti gyártási szám, és a Német tulajdonos forgalmi engedélye is lefénymásolva. Valóban nyomon követhető előélet. Én a 3. Magyar tulajdonosa vagyok. Németországban egy tulajdonosa volt. Végig van szőnyegezve, de gyári állapotú alatta a padló Persze 28 éves az autó vannak kisebb hibái mint pl. a hátsó tetőszellőzöknél csak 3. fokozatban fújja a levegőt, egy ellenállást kell cserélni. Szerkezetileg, futómű, olaj, víz semmi gond nincs, sose volt. Szép, pontos váltó. Egyenletes járású motor, a pohár víz megáll rajta: ). 2 hét állás után is pöccre indul. Egyetlen nagyobb baja, hogy a kormánymű(szervo) kicsit ereszti az olajat (bal oldal), de a szervó mükődését nem befolyásolja. A vonóhorog gyári westfalia. A fényezés szép, rozsdásodás szinte semmi. A gumik mind a téli, mind a nyári szinte ujjak, (Continental és Uniroyal) minőségi C-s gumik. A gyári alufelnik is nagyon szép állapotuak. Gyári lemez, és alu felnik + külön pótkerék is. Nagyjából ennyi jutott eszembe, telefonon elérhető vagyok. További szép Napot!