VOLKSWAGEN PASSAT VI Variant 2.0 TFSI Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT VI Variant 2.0 TFSI Comfortline
Ár, költségek
Vételár:
1 350 000 Ft
Vételár EUR:
€ 3 481
Általános adatok
Évjárat:2005/12
Állapot:Normál
Kivitel:Kombi
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:210 500 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:5
Szín:Sötétkék
Kárpit színe (1):Fekete
Saját tömeg:1 540 kg
Teljes tömeg:2 130 kg
Csomagtartó:513 liter
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:1 984 cm³
Teljesítmény:147 kW, 200 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó:Manuális (6 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2025/11
Abroncs
Nyári gumi méret:215/55 R 16

Beltér

  • dönthető utasülések
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • fűthető első és hátsó ülések
  • bőrkormány
  • függönylégzsák
  • hátsó oldal légzsák
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer
  • sportülések

Műszaki

  • kulcsnélküli indítás
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • elektronikus rögzítőfék
  • EDS (elektronikus differenciálzár)
  • indításgátló (immobiliser)
  • centrálzár
  • szervokormány
  • sportfutómű

Kültér

  • fűtőszálas szélvédő
  • fűthető ablakmosó fúvókák
  • ködlámpa
  • fényszóró magasságállítás
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • színezett üveg
  • tetőcsomagtartó
  • pótkerék

Multimédia / Navigáció

  • CD-s autórádió
  • 8 hangszóró

Leírás

2013-ban, az első gyermekem születése után nyilvánvalóvá vált, hogy a korábbi csapott hátú autónkat cserélni kell. A cég, ahol dolgozom, akkor kezdte kiárusítani a flottájába tartozó autóit, így tettem szert a tárgyban megjelölt autóra, kuplunghibásan. Így lettem a második tulaja ennek az autónak. Eddigi tudomásom szerint Passat Variant 2.0 TFSI-t hivatalosan nem is árusítottak Magyarországon, viszont ez a példány valahogyan mégis az országba került a Porsche Hungária jóvoltából. 143.000km-ig szakszervízbe volt szervizelve. Vásárlás után reméltem, hogy csak a kuplung tárcsával lesz a probléma, a szerelőm viszont közölte a rossz hírt, a kettős tömegű is elhalálozott. Így, kb. 161.500km után kapott egy új kuplung szettet, a korábbi LUK szett SACHS-ra lett cserélve. Az idő ment, időközben vettünk egy lótifuti autót, amíg a nagy testvér a garázsban pihent (nézzed meg a km futást! Évente 3-5.000km-t ment, azt is hosszútávon.), illetve volt egy cégautóm is. Rögzítés dátuma Óraállás 2013.03.29. 161 034 2013.10.03. 165 833 2015.09.23. 177 116 2017.10.06. 185 386 2019.09.27. 190 453 2021.11.23. 194 208 2023.11.15. 209 913 Ezt az autót csak akkor használtuk, ha hosszabb utakra mentünk vele (nyaralás, nagybevásárlás, orvosi vizsgálat, stb.) Próbáltam rá vigyázni, hiszen a benne dobogó szív ugyanaz a motor, amit a Skoda RS-be, vagy a GTI-be tettek, de a Passaton ilyen jelölés nincs, sőőőt. Okoz meglepetést azért, még ma is. A kevés km futás miatt többen ugrattak is, hogy minek neked két (három) autó, a másikat nem is használod. De mikor kellett, akkor kellett. Az idő ment, lényeges hiba nem fordult elő az autónál. A 11 év alatt volt egy féklámpa kapcsoló csere, a szokásos olaj+olajszűrő+pollen szűrő csere, időnként 1-1 halogén cserét kért az autó. A műszaki vizsgákat kötelezően abszolválta. Kétévente, vagy 10eKm-enként megkapta a Motul 8100 X-Clean olajat. Egyszer az ingadozó alapjárat miatt EGR szelep lett cserélve (dokumentálva). 180.500km-nél új vezérlés cserét kapott 190.000km-nél CAM FOLLOWER csere (korábban azt sem tudtam, hogy az mi, de a fórumon írták, cserélni kell, fényképpel dokumentálva.) 196.000km-nél akkumulátor és gumi csere (2022. november) Jelenleg 210.500km van benne, a Km állandó marad, az elmúlt fél évben az autó egyáltalán nincs használatban, vettünk egy fiatal egyterűt, amibe a kibővült család is belefér. Hasonlóan keveset fut, mint a Passat. Természetesen vannak hibái, elsősorban esztétikai (belenyitások, kisebb horpadások), a tetőkárpit lejött, új tetőkárpitot kapott az elmúlt fél évben, de a legérdekesebb a légkondicionáló. Két helyre vittem eddig, az első helyen megállapították, hogy a gázmennyiség megfelelő, azonnal azt mondták rá, hogy kompresszor (semmi diagnoszika?). Nem hittem nekik, mivel ha 2000 fordulat felett jár a motor, és van menetszél, akkor hűt. Elvittem egy másik helyre is, ott azt mondták, a léghűtő ventilátor nem megy, azért nem hűt. Cseréltettem, nem javult meg. Nem vittem el harmadik helyre, ezért klímakompresszor hibásan hirdetem, de az is lehet, hogy csak hőfok, vagy nyomás érzékelő probléma van. Ha ügyes vagy, 100eFt alatt meg tudod úszni a cserét, már ha ez a baja (70eFt-ért hozzá lehet jutni kompresszorhoz+csere díja). Hidd el, én is megcsináltattam volna, de már így is elég pénzt hagytam a klímásoknál, eredmény nélkül. 2022. novemberében kapott egy új Banner akkut és 4 új négyévszakos gumit (számlával igazolva), max. 14.000km-t futott azóta. Mind a gumi, mind az akku hibátlan azóta is. 2023. novemberében friss műszaki, még 1.5 év műszaki van rajta. A NAV teljesítmény adót az idei évre már befizettem. Kinek ajánlom? Olyanoknak, akik tudják mit jelent a 2.0 TFSI motor, vagyis fiataloknak, akik élvezik az erőt. Vagy apukáknak, akik szeretik, ha van az autójukban erő. Vagy olyan idősebbeknek, akik egy megbízható, nyomatékos, erős autóra vágynak, ahol a fogyasztás másodlagos. Apropó, fogyasztás: akárki, akármit mond, 8.5l/100km alá vinni szinte képtelenség. Lehet vele menni 6.5-7.5 között is, de akkor más egy 1.2-es autó is beelőz. A saját computere 10.0l/100km-el számolja a fogyasztást. Felszereltség: Központi zár távirányítóval, kétoldali légzsák, oldallégzsák, fejlégzsák, függönylégzsák, hátsó függönylégzsák, gyári immobiliser, rádió-CD, ködlámpa, elektromos ablak elöl és hátul, motoros tükör, szervokormány, ABS, kétzónás digit klíma, ESP, fűthető első- és hátsó ülések, állítható kormány, állítható magasságú vezetőülés, motoros ülésállítás, Bluetooth telefonszett, színezett fűtött üveg, manuális váltó Ami nincs és nem is volt benne: tempomat, lábtér világítás, xenon lámpa. Mindig terveztem ezeket az extákat, sosem valósítottam meg. Az autó teljesen gyári állapotú. Ami az új tulajdonosra vár: Használt autó vásárlásnál az első dolog, az olaj, olajszűrő, légszűrő és gyertya csere. Ezeket nem csináltattam meg, szándékosan. Ha cseréled az olajat, javaslom továbbra is maradj a MOTUL X-CLEAN 8100-nál. Az árát megpróbáltam középre belőni, alku természetesen lehetséges, észszerű keretek mellett.

Egyéb információ

  • azonnal elvihető
  • első forgalomba helyezés Magyarországon
  • garantált km futás
  • keveset futott
  • második tulajdonostól
  • rendszeresen karbantartott

VOLKSWAGEN PASSAT VI

Értékelés
Hogy tetszett:
3,0
Járművek átlagos kora:
18 év
Átlagos futott km:
280 335 km
Vélemények száma:
49 db



Katalógus adatok

VOLKSWAGEN Passat Variant 2.0 TFSI Comfortline
Kategória
Középkategória
Szélesség
1 820 mm
Magasság
1 517 mm
Hosszúság
4 774 mm
Tengelytáv
2 709 mm
Üzemanyagtank
70 liter
Fordulási kör átmérője
11 m
Hasznos teher
440 kg
Oktánszám
95
Városi fogyasztás
11,3 l/100km
Országúti fogyasztás
6,4 l/100km
Vegyes fogyasztás
8,2 l/100km
CO2-kibocsátás
196 g/km
Végsebesség
232 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
7,7 s