Leírás
Eladóvá vált szeretett autóm. 2019 óta van a tulajdonomban és végig nagy becsben tartottam, azonban szeptemberben kaptam egy céges autót így azóta szinte nem volt használva. Próbaidőm után úgy döntöttünk, hogy megválunk tóle és most jött el az ideje, hogy meghirdessem. Magyarországon helyezték üzembe és végig márkaszervízben volt szervízelve, 4 évesen vettem 195 000 km-el az első tulajdonosától és azóta is javarészt autópályán volt használva, de ez látszik a km. óra álláson is. : ) Az autó idén januárban kapott új kettőstömegű lendkereket, márciusban új féktárcsákat és motortartó bakot, ezekkel együtt minden komolyabb szervíz benne van a szervízkönyvben (váltóolaj csere 60 000 km-enként, vezérléscserék stb.) Olajat garanciaidő után 15000 km-enként cseréltettem és kizárólag Liqui Moly 4200 olaj+Mann szűrő ment bele. Minden olajcserénél cserélve lett a gázolajszűrő, illetve a levegő+pollenszűrők. Felszereltséget illetően néhány fontosabb dolgot emelnék ki: Távolságtartó tempomat (ACC), Sávtartó rendszer (Lane assist), 12 szenzoros parkolássegítő rendszer (Park assist), Tolatókamera, Elektromosan behajtható tükrök, Digitális műszerfal, Táblafelismerő rendszer, Kitakarós LED 2 fényszóró elől és a fejlettebb LED hátsó lámpák, 11 hangszórós multimédia rendszer, Guminyomás ellenőrző rendszer, Fűthető első szélvédő, 230V-os csatlakozó, 2 db USB csatlakozó (USB-A elől + USB-C könyöklőben), mindkettővel működik az Android auto/Carplay akár egymás mellett is 2 telefonnal. 3X R-LINE, azaz külső + belső + futómű. Az autó kívül-belül tökéletes és teljesen költségmentes állapotban van, egy eleme sem volt soha fényezve. Most április elején kapott egy kerámia bevonatot, így az új tulajnak egy évig biztosan nem lesz gondja a csillogással sem. Ezen felül jár hozzá a nyári 19 colos Verona és a téli 17 colos Helsinki felni+gumi szett (TPMS szenzor van mind a 8 kerékben) + képen látható gyári VW keréktároló. FRISSÍTÉS: Nem túl extrém alku esetén jár az autóhoz egy gyári VW első fékbetét szett, 6 liter gyári VW DSG olaj+szűrő + a következő olajcseréhez elegendő Liqui Moly 4200 (5L). Ezeket magamnak vettem meg előre, de mivel eladásra kerül az autó így az új tulajnak ezekkel sem kell foglalkoznia, összértékük kb 150 000 Ft.