Leírás
Autóváltás végett eladóvá vált szeretett autónk. 2013 óta van nálunk, rendszeresen karbantartott, jó műszaki állapottal rendelkezik: - 1, 5 éve cserélve lett benne a generátor (teljesen új generátor), az ékszíjak, a benzin pumpa, - 12-15 ezer km-enként, évente rendszeres olajcserét kapott. - Nyári gumikkal eladó, amelyek 1-1, 5 szezont futottak. - Könnyen induló szívó benzin (ford) motor némi motorolaj fogyasztással (hasonlóan társaihoz). Napi használatból, jelenleg második autóként használva: az autót vegyesen használtuk városban és autópályán, hosszabb külföldi utakat is megtéve vele. 20 éves autó lévén vannak rajta parkolásból eredő esztétikai hibák (lásd képeken), illetve az előző tulajnál a bal hátuljába belehajtottak, ez akkor rendbe lett hozva (új karosszéria elemekkel), viszont ezen elemek újra fényezésre szorulnak (foltok) fényezésen túl elemcsere nem szükséges, karosszériája rendben van. Bemelegedés előtt jól alászedve a kormányt ropogó hang hallatszik az első kerekektől (ami bemelegedéssel megszűnik), azonban ezen rész 2 éve lett felújítva, autószerelő nem talált problémát azóta se. Checkengine világít: lambdaszonda volt cserélve, tisztítva (legutóbb 1 hónapja ellenőrizték), de maradt a jelzés (fogyasztásban nem mutatkozik meg), továbbá központi zár a jobb első ajtónál nem működik (nyílik az ajtó, csak külön nyitásra). Amennyiben érdekel az autó, vedd figyelembe, hogy közel 20 éves és vannak rajta esztétikai hibák (DE nem rohad, motorikusan rendben, mindig megkapott mindent időben), és nem árulok zsákbamacskát azzal sem, hogy nem költségmentes (jelenlegi ismereteim szerint a gyújtógyertyát cserélni kell hamarosan). Dunapláza mögötti Autoexpressben volt szervizelve, szerviz előélet náluk lekérhető. Azonnal elvihető, viszont kérem kíméljenek az 500 kp és megtekintéskor az alku reményében minden hibát felfújó érdeklődök az ismert hibákat leírtam, az autó ára ennek megfelelően lett megállapítva, nem létszükséglet az eladása (második autóként szívesen használgatjuk).