VOLVO S80 2.5 T Premium

VOLVO S80 2.5 T Premium
Ár, költségek
Vételár:
1 950 000 Ft
Vételár EUR:
€ 4 963
Általános adatok
Évjárat:2003/12
Állapot:Megkímélt
Kivitel:Sedan
Nemzetközi járműelőélet
Tudj meg minél többet a járműről a nemzetközi autó-előélet szolgáltatással!
Hazai járműelőélet
Kérdezd le a jármű magyarországi előéletét a szolgáltatás használatával!
Jármű adatok
Km. óra állás:287 600 km
Szállítható szem. száma:5 fő
Ajtók száma:4
Szín:Zöld
Kárpit színe (1):Bézs
Saját tömeg:1 583 kg
Teljes tömeg:2 050 kg
Klíma fajtája:Digitális kétzónás klíma
Tető:Motoros napfénytető
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:2 521 cm³
Teljesítmény:154 kW, 209 LE
Henger-elrendezés:Soros
Hajtás:Első kerék
Sebességváltó:Manuális (5 fokozatú)
Okmányok
Okmányok jellege:Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes:2026/4
Abroncs
Nyári gumi méret:235/35 R 19
Téli gumi méret:225/50 R 17

Beltér

  • bőr belső
  • fűthető első ülés
  • memóriás vezetőülés
  • ülésmagasság állítás
  • középső kartámasz
  • multifunkciós kormánykerék
  • elektromos ülésállítás vezetőoldal
  • fűthető első és hátsó ülések
  • oldallégzsák
  • utasoldali légzsák
  • vezetőoldali légzsák
  • hátsó fejtámlák
  • állítható kormány
  • fedélzeti komputer

Műszaki

  • tolatóradar
  • tolatókamera
  • ABS (blokkolásgátló)
  • ASR (kipörgésgátló)
  • ESP (menetstabilizátor)
  • ADS (adaptív lengéscsillapító)
  • tempomat
  • indításgátló (immobiliser)
  • centrálzár
  • riasztó
  • szervokormány
  • sebességfüggő szervókormány
  • sportfutómű
  • vonóhorog - levehető fejjel

Kültér

  • ködlámpa
  • xenon fényszóró
  • bi-xenon fényszóró
  • fényszóró magasságállítás
  • fényszórómosó
  • elektromos ablak elöl
  • elektromos ablak hátul
  • elektromos tükör
  • fűthető tükör
  • könnyűfém felni
  • vonóhorog
  • pótkerék

Multimédia / Navigáció

  • USB csatlakozó
  • tolatókamera bemenet
  • érintőkijelző
  • gyári erősítő
  • 2 DIN
  • autótelefon

Leírás

Eladóvá vált 3. autóként használt hétvégi csatahajóm, mert egy barátom megszeretne válni az autójától, amire nagyon fáj a fogam, más oka nincs, éppen ezért nagyjából maximum április végéig eladó vagy amíg meg van a kiszemelt autó, utána megmarad. Kezdem a hibákkal, hogy ha elrettent, akkor ne is húzzam az időd az olvasással. Vezérlés csere időszerű, megvettem hozzá a komplett vezérlés rögzítő szettet. Van rajta fényezési esztétikai hiba, lakkhiba a típusnál hozzászokottan a tetődíszlécen, illetve ami csúnyább, a bal hátsó ajtón (külön fotóztam). Egyik lámpaüveg kavicsos (van másik két gyári bontott üveg, külön fotóztam). Az extrák közül van ami nem működik, az egyik a fényre sötétedő belső tükör (repedt, de az ablakfólia miatt amúgy sem volt rá szükségem), a másik a parkradar (gyári fejegység kikerült, és ennek egyik vonzata, hogy nem működik a telefon, a parkradar és a gyári erősítő sem). A beltér szintén a típushoz megszokottan csúnyán öregszik, a kormány színe kopott, az első üléseken a bőr csúnya. Az autó pár éve kapott egy Vogtland rugó szettet és ezzel együtt toronycsapágyakat és szilenteket, négy új Monroe lengéscsillapítót, amit újonnan elvittem Lindorhoz és keményíttettem, így a gyári 4C futóművet sima futómű váltotta fel, a 4C rendszer át van verve, hogy ne legyen rá hibajelzés, ez bármikor visszalakítható ha kap négy 4C-s lengéscsillapítót. Nem beton kemény a futómű, nem lett ettől kanyarvadász autó, de stabilabb mint gyárilag. A kipufogónak szolidan mély hangja van, nem ordítós, nem fog utálni miatta a szomszéd, de nem is ezzel fogsz eljárni lopakodósat játszani. Ami furcsa lehet személyes találkozónál, hogy régi tricolor rendszámos mert egyénileg választott rendszám van rajta, ha valakinek fájópont, akkor új rendszámot kell rá igényelni, egyébként 2004-es forgalomba helyezésű. Tavaly vettem rá vadi új 225/50 R17 Laufenn iFit+ téligumit és előtte nem sokkal vettem rá vadi új 235/35 R19 Sebring Ultrahigh Performance nyárigumit így ezekben is alig van kilométer, a téliben meg még annyi sincs mert alig mozog télen az autó, jelenleg a nyári kerék van rajta, mind a két garnitúra felniszett új abroncs felrakása előtt felújításra került, így mondhatni újszerű. Decemberben kapott egy vadi új Bosch fojtószelepet, ezzel együtt cseréltem a komplett PCV rendszert és ennek vonzatait (komplett termosztátot házastól, tömítések, csőrendszert stb) most első lengőkar szilenteket, de nem régen volt első féltengely külső csuklók és porvédők is, akkumulátor is. Hátsó ülés jelenleg két személyes, Executive felszereltségből egy gyári italhűtős ülés került beépítésre, meg van a gyári ülése is, és működik minden. A hátsó ülésfűtések is, elektromos roló is, elektromos fejtámlák is stb. Egyébként még gyári levehető vonóhorgos, xenonos, napfénytetős, összes ülés fűtéses, klíma hibátlan és a többi. Két szőnyeg garnitúra van, egyik a gyári szett, másik a típushoz kapható gumi tálca, hogy ne a kárpit ázzon télen illetve tavaszi esős időben. Amióta nálam van egyhuzamban soha nem töltött egy hétnél többet a szabad ég alatt. Jelenleg van benne egy Laser Interceptor szett, amit megegyezés esetén kiszereltetek, mert szeretném megtartani, illetve megegyezés esetén eredetiség vizsgálatot és költségét vállalom, így kerül átadásra az autó. Biztosan van ami nem jutott most eszembe, az elmúlt 5 évünkben amit tudtam folyamatosan javítottam, karbantartottam, mostani időkben egy kicsit háttérbe szorult mert másik két autóm készül(t) mellette. Tudom, hogy mindenkinek fájó pont az alku, de az ára nem alkuképes! Anno hónapokig vadásztam 2.5-ös 5 hengeres turbós S80-at manuális váltóval ami nem összkerekes, amit az elmúlt években ráfordítottam sem kevés pénz, tudom, hogy ezeket soha nem kapom vissza érte, de ennyiért hajlandó vagyok elengedni a kezét, kevesebbért nem, akkor eláll a garázsban és szépen lassan majd csinálgatom kedvemre. Semmi nincs és nem is lesz eltitkolva az autóról, pont ezért kérek szépen mindenkit, hogy a kölcsönös korrektség maradjon fent mindvégig, nincs idegem az unatkozó komolytalan emberekhez.

Egyéb információ

  • első forgalomba helyezés Magyarországon
  • garantált km futás
  • garázsban tartott
  • nem dohányzó
  • törzskönyv

VOLVO S80

Értékelés
Hogy tetszett:
4,0
Járművek átlagos kora:
22 év
Átlagos futott km:
196 570 km
Vélemények száma:
86 db



Katalógus adatok

VOLVO S80 2.5 T Premium
Kategória
Felső középkategória
Szélesség
1 832 mm
Magasság
1 434 mm
Hosszúság
4 822 mm
Tengelytáv
2 791 mm
Üzemanyagtank
80 liter
Hasznos teher
545 kg
Oktánszám
95
Városi fogyasztás
13 l/100km
Országúti fogyasztás
7,1 l/100km
Vegyes fogyasztás
9,3 l/100km
CO2-kibocsátás
219 g/km
Végsebesség
235 km/h
Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra
7,3 s