Leírás
Eladóvá vált 3. autóként használt hétvégi csatahajóm, mert egy barátom megszeretne válni az autójától, amire nagyon fáj a fogam, más oka nincs, éppen ezért nagyjából maximum április végéig eladó vagy amíg meg van a kiszemelt autó, utána megmarad. Kezdem a hibákkal, hogy ha elrettent, akkor ne is húzzam az időd az olvasással. Vezérlés csere időszerű, megvettem hozzá a komplett vezérlés rögzítő szettet. Van rajta fényezési esztétikai hiba, lakkhiba a típusnál hozzászokottan a tetődíszlécen, illetve ami csúnyább, a bal hátsó ajtón (külön fotóztam). Egyik lámpaüveg kavicsos (van másik két gyári bontott üveg, külön fotóztam). Az extrák közül van ami nem működik, az egyik a fényre sötétedő belső tükör (repedt, de az ablakfólia miatt amúgy sem volt rá szükségem), a másik a parkradar (gyári fejegység kikerült, és ennek egyik vonzata, hogy nem működik a telefon, a parkradar és a gyári erősítő sem). A beltér szintén a típushoz megszokottan csúnyán öregszik, a kormány színe kopott, az első üléseken a bőr csúnya. Az autó pár éve kapott egy Vogtland rugó szettet és ezzel együtt toronycsapágyakat és szilenteket, négy új Monroe lengéscsillapítót, amit újonnan elvittem Lindorhoz és keményíttettem, így a gyári 4C futóművet sima futómű váltotta fel, a 4C rendszer át van verve, hogy ne legyen rá hibajelzés, ez bármikor visszalakítható ha kap négy 4C-s lengéscsillapítót. Nem beton kemény a futómű, nem lett ettől kanyarvadász autó, de stabilabb mint gyárilag. A kipufogónak szolidan mély hangja van, nem ordítós, nem fog utálni miatta a szomszéd, de nem is ezzel fogsz eljárni lopakodósat játszani. Ami furcsa lehet személyes találkozónál, hogy régi tricolor rendszámos mert egyénileg választott rendszám van rajta, ha valakinek fájópont, akkor új rendszámot kell rá igényelni, egyébként 2004-es forgalomba helyezésű. Tavaly vettem rá vadi új 225/50 R17 Laufenn iFit+ téligumit és előtte nem sokkal vettem rá vadi új 235/35 R19 Sebring Ultrahigh Performance nyárigumit így ezekben is alig van kilométer, a téliben meg még annyi sincs mert alig mozog télen az autó, jelenleg a nyári kerék van rajta, mind a két garnitúra felniszett új abroncs felrakása előtt felújításra került, így mondhatni újszerű. Decemberben kapott egy vadi új Bosch fojtószelepet, ezzel együtt cseréltem a komplett PCV rendszert és ennek vonzatait (komplett termosztátot házastól, tömítések, csőrendszert stb) most első lengőkar szilenteket, de nem régen volt első féltengely külső csuklók és porvédők is, akkumulátor is. Hátsó ülés jelenleg két személyes, Executive felszereltségből egy gyári italhűtős ülés került beépítésre, meg van a gyári ülése is, és működik minden. A hátsó ülésfűtések is, elektromos roló is, elektromos fejtámlák is stb. Egyébként még gyári levehető vonóhorgos, xenonos, napfénytetős, összes ülés fűtéses, klíma hibátlan és a többi. Két szőnyeg garnitúra van, egyik a gyári szett, másik a típushoz kapható gumi tálca, hogy ne a kárpit ázzon télen illetve tavaszi esős időben. Amióta nálam van egyhuzamban soha nem töltött egy hétnél többet a szabad ég alatt. Jelenleg van benne egy Laser Interceptor szett, amit megegyezés esetén kiszereltetek, mert szeretném megtartani, illetve megegyezés esetén eredetiség vizsgálatot és költségét vállalom, így kerül átadásra az autó. Biztosan van ami nem jutott most eszembe, az elmúlt 5 évünkben amit tudtam folyamatosan javítottam, karbantartottam, mostani időkben egy kicsit háttérbe szorult mert másik két autóm készül(t) mellette. Tudom, hogy mindenkinek fájó pont az alku, de az ára nem alkuképes! Anno hónapokig vadásztam 2.5-ös 5 hengeres turbós S80-at manuális váltóval ami nem összkerekes, amit az elmúlt években ráfordítottam sem kevés pénz, tudom, hogy ezeket soha nem kapom vissza érte, de ennyiért hajlandó vagyok elengedni a kezét, kevesebbért nem, akkor eláll a garázsban és szépen lassan majd csinálgatom kedvemre. Semmi nincs és nem is lesz eltitkolva az autóról, pont ezért kérek szépen mindenkit, hogy a kölcsönös korrektség maradjon fent mindvégig, nincs idegem az unatkozó komolytalan emberekhez.